גולד חדשות
צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

למי מתאים פרסום בגוגל?

תוכן עניינים

פרסום בגוגל נועד להגדיל את החשיפה של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, להגדיל את התנועה של האתר שלכם ולקדם מילות מפתח על מנת להגדיל לידים ומכירות מהאתר. אז איך זה עובד וכיצד כדאי לעשות את זה?

 

איך פרסום בגוגל עובד?

 

פרסום בגוגל עובד בשיטה של מכרז- כל מפרסם בוחר אילו מילות מפתח יציגו מודעות שלו ומה המחיר המקסימלי שישלם עבור כל הקלקה על מודעה. כלומר, הגולשים מחפשים מידע בגוגל ומקבלים תוצאות עבור החיפוש שלהם. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל בהתאם למחיר ששולם עבור כל מודעה ולאיכות המודעה. איכות המודעה מחושבת על ידי מילות החיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה וגורמים נוספים.

 

מה טווח המחירים?

 

פרסום בגוגל מצריך תשלום לשני גורמים מרכזיים- גוגל ואנשי המקצוע שמבצעים את הפרסום עבורכם.

נתחיל עם התשלום לגוגל. בפרסום בגוגל משלמים על הקלקה. כלומר, גם אם המודעות שלכם הופיעו וקיבלו חשיפה כל עוד לא הקליקו עליהם, לא תאלצו לשלם. כמובן שההחלטה על התקציב היא שלכם.

עם אנשי המקצוע שיטת התשלום היא שונה ומתחלקת לשתיים. השיטה הראשונה היא ריטיינר קבוע של מינימום 1,500 שקלים על הקמפיין. השיטה השנייה מתבססת על אחוזים מהתקציב שלכם, שנעים בדרך כלל בין עשרה לעשרים אחוזים. שימו לב ששיטה זו נפוצה בעיקר בתקציבים גדולים, כאשר המינימום יהיה גם בטווח 1,500 שקלים.

בממוצע, טווח המחירים ינוע סביב 3,000 שקלים ויותר.

 

פרסום עם חברה או פרילנסר?

 

פרסום בגוגל עם חברת קידום או עם מקדם פרילנסר, נעשה באותן שיטות עבור אותה מטרה. אך לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות משלה.

 

יתרונות של חברת קידום מול פרילנסר

 

  •       מקצועיות- חברות קידום יהיו מקצועיות משמעותית על פני מקדם פרילנסר. הן מכירות את התחום ויודעות את הדרכים הטובות ביותר לביצוע הפרסום.
  •       ניסיון- ניסיון הוא דבר חשוב מאוד בכל הנוגע לפרסום. בסופו של דבר מדובר בכסף שלכם ואתם לא רוצים שהוא יילך לפח. לחברות קידום בדרך כלל יש את הניסיון הנדרש לפרסום נכון שיניב תוצאות.
  •       ידע רב- פרסום בגוגל מצריך ידע רב. חברות הקידום מעסיקות אנשים רבים שמתמחים בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב ועל ידי כך פרסום יעיל יותר שיותאם במיוחד עבורכם.

 

חסרונות של חברת קידום מול פרילנסר

 

  •       נוחות וזמינות- אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום עם פרילנסר הוא הזמינות שלו. כאשר עובדים עם חברה ורוצים להתייעץ, לבצע שינויים או לדבר על משהו, לא תמיד יש זמינות לכך. הזמינות של מקדם פרילנסר עולה על זו של חברה.  
  •       יחס אישי- עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד, בשונה מחברת קידום שעובדת גם מגוון רחב יותר של אנשים.

 

מדוע כדאי לשלב גם SEO?

 

SEO זה למעשה קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני מאפשר לקבל יותר חשיפה מאשר קידום ממומן. הסיבה היא שבדרך כלל מדובר בתכנים איכותיים יותר שנשארים לאורך זמן במנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, קידום אורגני בגוגל מאפשר לכם לבנות מוניטין ולשפר את התדמית שלכם כעסק.