גולד חדשות
צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

איזה קהל מומלץ לטרגט בפרסום ממומן בפייסבוק?

תוכן עניינים

פרסום בפייסבוק מזמן לכם אפשרויות שלא היו קיימות לפני כן. אחת מהאפשרויות הכי משמעותיות היא היכולת לטרגט אנשים שונים שהם אלה שיראו את הפרסום שלכם. יכולת הטרגוט תאשר לכם להגיע לכמות גדולה של אנשים שמתעניינים בשירות או במוצר. כך במקום לזרוק כספים מבלי לקבל תמורה, תהיה לכם היכולת להתמקד באנשים הנכונים. אלה שככל הנראה יתעניינו במוצר או בשירות, אולי אפילו גם יבצעו רכישה בשלב מסוים. מכאן עולה השאלה, איך יודעים איזה קהל מומלץ לטרגט בפרסום ממומן בפייסבוק? הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מטרגטים את האנשים הלא נכונים שלא יצעידו אתכם למקום הנכסף מבחינתכם.

 

אנשים שהביעו עניין במוצר או בשירות

יכולות הטרגוט יהיו גבוהות יותר ממה שאתם בכלל מסוגלים לדמיין לעצמכם. תהיה לכם האופציה לטרגט אנשים שהתעניינו במוצר או בשירות שאותו אתם מוכרים או מספקים. ברגע שתטרגטו את האנשים האלה תוכלו לדעת כי הם יכירו גם את המוצר או השירות שלכם. התקווה היא שהם יעדיפו אתכם על פני המתחרים שהם התעניינו במוצרים או בשירותים שלהם. לא מדובר על עניין קל, אך בהחלט זוהי דרך מעולה לחשוף את עצמכם לאנשים שונים. זוהי תהיה כמעט הדרך הבטוחה להביא כמות גדולה של לקוחות אליכם לעסק. בו בזמן יהיה עליכם לנסות להבליט מה מבדיל אתכם בהשוואה למתחרים שמספקים שירות ומוצרים דומים. 

 

מציאת קהל יעד לפי מיקום גיאוגרפי 

המוצר או השירות שאתם נותנים מיועד עבור אנשים באזור מסוים? אין סיבה שהפרסום שלכם יגיע לאזורים שונים שהם לא רלוונטיים עבורכם. הרי אם מדובר על חנות, אף אחד מערים מרוחקות לא יגיע אליכם. כל זאת בתנאי שאינכם מספקים שירותי משלוחים או נותנים פתרונות אחרים מהסוג הזה. מציאת קהל בהתאם למיקום הגיאוגרפי תאפשר לכם למנוע מהקמפיין ללכת לאיבוד. מציאת קהל יעד לפי מיקום גיאוגרפי תאפשר לכם למקסם את היעילות של הקמפיין שעלה לאוויר. אך נדגיש כי לא תמיד ישנה חשיבות לבחור באפשרות הזאת. זוהי תוספת נחמדה שיכולה  להביא את התוצאות הרצויה בשבילכם.

 

טרגוט אנשים לפי תחומי העניין שלהם

לכל אחד מאיתנו יש תחומי עניין שונים שיכולים להיות קשורים לשירות או למוצרים שתספקו. אם אתם מוכרים שרת VPS זה ככל הנראה יעניין את אלה שבונים או מקימים אתרים. כל תחום עניין שכזה יאפשר לכם להגיע בדיוק אל האנשים שאמורים לראות את הקמפיין. פייסבוק מכירה לעומק את תחומי העניין של המשתמשים בזכות האלגוריתמים המתקדמים שלה. היא תדע מה כולנו מחפשים ובאילו קבוצות אנו חברים באופן קבוע. אתם מהצד שלכם תראו איך הקמפיין שבניתם מתחיל לצבור פופולאריות גבוהה. כל העבודה הקשה לאורך השנים תהפוך להיות עבודה משתלמת שניתן לקצור בגינה פירות.