גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

שיש חברון, שיש קיבר

שיש כללי

שיש זהו אחד מתוצרי הטבע המבוקשים ביותר השיש משמש את בני האדם בכל תחומי החיים מבניה ועד גינון וכמובן מצבות בבתי העלמין.
בציבור הישראלי נפוץ השימוש בשיש חברון בשל היותו שיש זול יחסית זאת בשל כך שהוא תחליף לשיש ואינו שיש לפי ההגדרה הגיאולוגית.
שיש אמיתי זוהי אבן הנוצרת לאורך השנים ונחצבת מהאדמה כיום ישנה רק מחצבה אחת בארץ החוצבת שיש אמיתי ומקורי כמו השיש ה"קדום"
רבים אוהבים את השימוש בשיש בשל היותו נעים למראה ונותן תחושה יוקרתית , חזקה , ומשדר עוצמה וחוסן.

שיש חברון

שיש חברון או בשמו אבן חברונית הינה בעצם אבן גיר זהו שיש אהוב מאוד על הקהל הישראלי. ראשית בשל הצבע והמרקם האופיני לו שרבים מהישראלים מתחברים אליו ושנית בשל היותו זול יחסית לעומת שימוש בשיש.
שיש חברון זוהי אבן גיר צפופה באופן ניכר לעומת שאר אבני הטבע , אבן חברונית ניתנת לליטוש ועל כן היא מספקת את הרושם והצורך הקיים בשיש אף על פי שאינו נחשב "שיש" לפי ההגדרה הגאולוגית.
שיש חברון או אבן חברון נפוצה בשימוש של ריצוף בתים ריצוף מדרגות מפתנים בחלונות הוא משקופים.

 על מנת לקבל שיש איכותי המתאים לצרכים של הלקוח כדאי ליצור קשר לקבל ייעוץ מקצועי.
אחת התכונות הבולטות של שיש חברון הינה מדינת ויצירת מרקם בעל פיזור רחב  ובנוסף הינו דוחה נוזלים באופן יחסי לעומת שאר סוגי השיש מה שמאפשר יכול להיות שימוש מרחבת ואינו מצריך הקפדה בשימוש בו.

 

שיש קיסר

סוג שיש נוסף  הנפוץ בשימוש בישראל הוא שיש קיסר.

שיש קיסר הינו שיש מלאכותי מיוצר ומופק על ידי תהליכים סינטטים דבר זה מקנה לשיש תכונות מיוחדות ויתרונו רבים.

 שיש קיסר עמיד מאוד בחום גבוה ואף בחום נמוך אך יחד עם זאת הוא מתקשה בהתמודדות עם שינויי טמפרטורה קיצוניים לכן רצוי לא להניח עליו מחבתות חמות או סירים רותחים- דבר זה עלול להוביל לסדק, לכן רצוי תמיד כאשר משתמשים בשיש קיסר בתחתיות לסירים.

שיש קיסר ‏מותאם ונפוץ בכל חללי הבית החל ממטבח ועד חיפוי קירות ואמבטיות זאת בשל המגון הרחב של הצבעים והסוגים שבהם הוא מגיע.
שיש קיסר בשל היותו סינטטי מאפשר ללקוח לבחור את המשטח הרצוי לו ולכן ניתן להתאים את הצבעים שלו בצורה מיטבית לחלל הנדרש נוסף לכך תחזוקת שיש אבן קיסר היא קלה ועמידותו רחבה.
תכונות אלה הופכת את השיש קיסר למותאם לכל מקום בו נבקש לשים אותו.

לסוגי שיש נוספים היכנסו לאתר https://aven-s.co.il

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד
גאדג'טים
בלוג
user

מהפכת הגאדג'טים: איך גאדגטים משפיעים על חיי היומיום שלנו

הופעת הגאדג'טים חוללה מהפכה בדרך שבה אנו חיים, עובדים ומשחקים. מסמארטפונים וטאבלטים ועד לשעונים חכמים ואוזניות מציאות מדומה, המכשירים החדשניים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו. במאמר זה נביא לפניכם גאדגטים ואת הסוגים השונים הקיימים בשוק והשפעתם על היבטים שונים של חיינו.

קר עוד
מגשי פירות
בלוג
user

מגשי פירות ראשון לציון

בין שאתם מקיימים אירוע בראשון לציון, פגישה עסקית או יוצאים עם בני/בנות הזוג לפיקניק רומנטי בטבע – כדאי יהיה לחשוב על הוספת קינוח – כמו מגש פירות – שישדרג את הכיבוד שלכם. מש פירות חתוכים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים ומפגשים שונים. הם יכולים לספק לכם ארוחה טעימה ומזינה, מלאת ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף, ויכולים להיות גם קינוח טעים ומפנק. אחד היתרונות של מגשי פירות הוא העובדה שהם יכולים להתאים לכל אדם וכולם יוכלו למצוא פירות אהובים במגש הפירות שלכם. אנו בליצ'י מספקים מגשי פירות מעוצבים, טריים ומפנקים במיוחד, כולל משלוחים מהירים. 

קר עוד