גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

שיש גרניט מובחר

 

שיש גרניט מובחר הוא חומר קשיח מאוד בעל צפיפות גבוהה על כן הוא משרת מראה יציב ואיתן הטקסטורה של הגרניט היא הרחבה ומעניינת זאת בשל שילוב החומרים הכולל בתוכו.

שיש גרניט מובחר משמש לשימושים רבים הן בבית והן במשרד או העסק כמו חיפוי קירות מדרגות וכמובן מטבחים.

שיש גרניט מובחר היא אחת הבחירות הנפוצות ביותר בשוק הישראלי זאת בשל המבנה של האבן שהופך אותה לא חזקה באופן קיצוני מחום לקור וכמובן לכתמים בנוסף משטחי גרניט  מתנקים בנקל וזהו יתרון משמעותי ללקוחות רבים.

נוסף לכך לקוחות רבים אוהבים שיש גרניט מובחר בשל היותו משטח 100% טבעי ואחיד ואינו מעורב  במרכיבים סינטטים –  שיש גרניט מאוחר או 100% טבעי.

היות והשיש גרניט מובחר הוא טבעי לחלוטין, מגוון הצבעים שלו מוגבל באופן יחסי למשטחים הסינטטים.
וכן עלות הקניה שלו גבוהה מאוד ביחס למשטחים הסינטטים.

בחברת AVEN ענק השיש והאבן תוכלו למצוא סוגים נוספים של שיש

שימושים ועיצובים

 

שיש גרניט מובחר משמש שימושים רבים חיפוי פנימי, חיפוי חיצוני, מדרגות  אבל יותר מכל לקוחות אוהבים שיש גרניט מובחר לשימוש במטבח.

זאת בשל המראה האלגנטי של הגרניט ,מראה מודרני ומעונב באופן יחסי.

 צפיפות החומר של שיש גרניט מובחר נראית לעין של הצופה והופכת את השיש בעיני הצופה לבעל רושם של איתנות  וחוזקה תוך שקט אלגנטי נקי ועל כן  שימוש בשיש גרניט מובחר הוא כמעט אידיאלי מבחינה עיצובית עבור המטבח המודרני

 

תכונות ואווירה

 

 לשיש גרניט מובחר ישנם כמה תכונות אבל כמובן התכונה הבולטת ביותר של שיש גרניט מובחר הוא היותו חומר טבעי ועל כן הוא צפוף באופן  ניכר ביחס ללוחות שיש סינטטי.

 היתרון של הקשיחות הזו בשיש היא שהשיש מתבלה בקצב איטי מאוד ועל כן התחזוקה שלו נמוכה יותר נוסף על כך היות והשיש קשיח ניתן להשתמש בו למגוון רחב יותר של שימושים ולכן מתאים מאוד למשטח עבודה במטבח.

 שיש גרניט מובחר משרה אווירה "קרירה" יותר בשונה מסוגי שיש אחרים המשרים אווירה חמימה יותר כמו העץ (יש להסתייג ולומר שגם שיש גרניט מובחר יכול להשרות אווירה חמימה בצבעים מסוימים  אך באופן כללי שימוש בשיש גרניט מובחר נותן תוצאה אלגנטית מעונבת "וקרירה")

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד
גאדג'טים
בלוג
user

מהפכת הגאדג'טים: איך גאדגטים משפיעים על חיי היומיום שלנו

הופעת הגאדג'טים חוללה מהפכה בדרך שבה אנו חיים, עובדים ומשחקים. מסמארטפונים וטאבלטים ועד לשעונים חכמים ואוזניות מציאות מדומה, המכשירים החדשניים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו. במאמר זה נביא לפניכם גאדגטים ואת הסוגים השונים הקיימים בשוק והשפעתם על היבטים שונים של חיינו.

קר עוד
מגשי פירות
בלוג
user

מגשי פירות ראשון לציון

בין שאתם מקיימים אירוע בראשון לציון, פגישה עסקית או יוצאים עם בני/בנות הזוג לפיקניק רומנטי בטבע – כדאי יהיה לחשוב על הוספת קינוח – כמו מגש פירות – שישדרג את הכיבוד שלכם. מש פירות חתוכים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים ומפגשים שונים. הם יכולים לספק לכם ארוחה טעימה ומזינה, מלאת ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף, ויכולים להיות גם קינוח טעים ומפנק. אחד היתרונות של מגשי פירות הוא העובדה שהם יכולים להתאים לכל אדם וכולם יוכלו למצוא פירות אהובים במגש הפירות שלכם. אנו בליצ'י מספקים מגשי פירות מעוצבים, טריים ומפנקים במיוחד, כולל משלוחים מהירים. 

קר עוד