גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

שיפור תזרים מזומנים

אחד הכללים החשובים והבסיסיים ביותר בניהול עסק רווחי ומצליח הוא ניהול תזרים מזומנים בצורה חכמה. אחת המטרות של כל עסק היא לשפר את תזרים  המזומנים שלו, כאשר שיפור זה מייצר לעסק רווחיות, מאפשר לו להתנהל ולהתקיים לאורך זמן בצורה תקינה ומבלי להגיע לנקודות שפל שונות שמהן קשה עד בלתי אפשרי לצאת ועוד. שיפור תזרים המזומנים הוא דבר חשוב מאוד לכל עסק ובפרט לעסקים קטנים אשר לא פעם ניהול נכון יכול להיות ההבדל עבורם בין עסק שמגיע לפשיטת רגל לבין עסק רווחי ומצליח.

 

כיצד משפרים את תזרים המזומנים בעסק?

אם אתם מבינים כי שיפור תזרים מזומנים הוא דבר חשוב לעסק שלכם אך אינכם יודעים בדיוק כיצד לשמור על תזרים מזומנים חיובי בעסק שלכם, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה:

ראשית כל, כדאי שתכירו את שירות ניכיון צ'קים. לא מעט עסקים מעוניינים להציע ללקוחות שלו מגוון דרכי תשלום לרבות תשלום בצ'קים דחויים. אין ספק שעסק שמציע את האופציה לשלם בצ'ק דחוי ימשוך אליו לא מעט לקוחות בשל אופציית התשלום הנוחה.  יחד עם זאת, תשלומים בצ'קים דחויים יכולים לגרום לכך שהעסק יכנס למצב בלתי הפיך מבחינת תזרים המזומנים שלו שכן, יהיה פער משמעותי בין ההוצאות של העסק להכנסות שלו  בכל חודש. בכדי לפתור את זה, ניתן לעשות כמה דברים: להפסיק לקבל מלקוחות צ'קים דחויים, להתאים את התשלומים  שלכם לספקים  בהתאם לתשלומי הצ'קים  שאתם מקבלים או לחילופין, פשוט לבחור בשירות ניכיון שיקים בבנק או אצל חברות חוץ בנקאיות המציעות את השירות.

אופציה נוספת שאתם יכולים להיעזר בה היא כמובן  הלוואות. אם תזרים המזומנים בעסק שלכם איננו תקין ואתם זקוקים  לכסף באופן מידי בכדי להמשיך ולנהל את צרכי העסק, זה הזמן  שלכם לברר על הלוואות עבור עסקים. כיום ניתן למצוא הלוואות אטרקטיביות לעסקים המוצעות על ידי הבנקים השונים, על ידי המדינה ואף על ידי חברות חוץ בנקאיות כגון: חברות אשראי ועוד.

אופציה נוספת לשיפור תזרים המזומנים בעסק היא פקטורינג. אם בניכיון צ'קים מוסרים את הצ'קים הדחויים תמורת מזומן בניכוי עמלה וריבית, בפקטורינג מוסרים חשבונית לתשלום שהוצאה ללקוח, מקבלים תמורתה אחוז מסוים מהסכום שבה בניכוי עצמה ולאחר שמתקבל התשלום ממקבל החשבונית לתשלום, שאר הסכום של החשבונית יועבר אליכם. פקטורינג לשיפור תזרים מזומנים מהווה מכשיר נוסף ורלוונטי מאוד לקבל מזומן בסכומים גדולים על חשבונית שטרם שולמה, כאשר אתם זקוקים לכסף.

וכמובן שאופציה נוספת שעומדת על הפרק עבורכם היא: אשראי חוץ בנקאי שיש לו  מעט יתרונות, כאשר היתרונות העיקריים הם: חשבון הבנק של העסק ימשיך להתנהל ללא שינוי מסגרת וללא משיכת יתר שכן, לא מדובר על הלוואה בנקאית, ניתן  לאחד באמצעות אשראי זה הלוואות קודמות שיושבות על החשבון עם הלוואה חוץ  בנקאית חדשה ולפרוס אותה לתשלומים אחידים נמוכים יותר על מנת להקל על ההתחייבויות החודשיות של העסק ועוד. כיום ניתן לקבל אשראי חוץ בנקאי מגופים שונים כגון: הלוואה בערבות המדינה, חברות חוץ בנקאיות שמאושרות באופן חוקי על ידי משרד האוצר ומציעות הלוואות ספציפיות לעסקים ועוד.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד
גאדג'טים
בלוג
user

מהפכת הגאדג'טים: איך גאדגטים משפיעים על חיי היומיום שלנו

הופעת הגאדג'טים חוללה מהפכה בדרך שבה אנו חיים, עובדים ומשחקים. מסמארטפונים וטאבלטים ועד לשעונים חכמים ואוזניות מציאות מדומה, המכשירים החדשניים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו. במאמר זה נביא לפניכם גאדגטים ואת הסוגים השונים הקיימים בשוק והשפעתם על היבטים שונים של חיינו.

קר עוד
מגשי פירות
בלוג
user

מגשי פירות ראשון לציון

בין שאתם מקיימים אירוע בראשון לציון, פגישה עסקית או יוצאים עם בני/בנות הזוג לפיקניק רומנטי בטבע – כדאי יהיה לחשוב על הוספת קינוח – כמו מגש פירות – שישדרג את הכיבוד שלכם. מש פירות חתוכים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים ומפגשים שונים. הם יכולים לספק לכם ארוחה טעימה ומזינה, מלאת ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף, ויכולים להיות גם קינוח טעים ומפנק. אחד היתרונות של מגשי פירות הוא העובדה שהם יכולים להתאים לכל אדם וכולם יוכלו למצוא פירות אהובים במגש הפירות שלכם. אנו בליצ'י מספקים מגשי פירות מעוצבים, טריים ומפנקים במיוחד, כולל משלוחים מהירים. 

קר עוד