גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

שימוש במחוללי חמצן

מחוללי חמצן הם מכשירים רפואיים שפותחו על מנת לשפר את איכות חייהם של אנשים הסובלים ממחלות נשימה ומרמה נמוכה של חמצן בדם. יש סיבות שונות לשימוש במחוללי חמצן וסוגים שונים של מחוללי חמצן בהתאם לסיבות השונות. 

 

מה מטרתם של מחוללי חמצן

 

מחוללי חמצן נועדו לשיפור איכות חייהם של אנשים הסובלים ממחלות נשימה ורמה נמוכה של חמצן בדם. מחולל חמצן אינו מחליף מכונות הנשמה. מטרתו היא להקל על תהליכי נשימה בעייתיים אצל מטופלים. כיצד זה עובד? מכשירים אלה אוספים אוויר, האוויר עובר דרך פילטרים שמסננים את החמצן מהאוויר. האוויר שמרוכז בתוך המכשירים מוזרם אל אפו של החולה ועל ידי כך מעלה את רמת החמצן בגופו של החולה, בהתאם לצרכיו.

 

מי צריך מחוללי חמצן

 

מחוללי חמצן הם מכשירים רפואיים נשימתיים שפותחו בשנות ה90. מכשירים אלה מיועדים לחולים במגוון מחלות שונות המתאפיינות ברמה נמוכה של חמצן בדם. רמה נמוכה בדם היא רמת סטורציה מתחת ל90% (כאשר רמת סטורציה תקינה היא 98%). בין המחלות האלה יש מחלות חסימתיות, מחלת ריאה כרונית, מחלות לב ועוד. בנוסף לאלה, מחוללי חמצן משמשים אנשים שסובלים מתסמונת דום נשימה בשינה. תסמונת זו מתבטאת בהפסקת נשימה במהלך השינה. כאשר מופסקת הנשימה, רמת החמצן בדם יורדת וגורמת לחולה להתעורר. על פי מחקרים רבים תסמונת זו קשורה למחלות לב וכלי דם.

 

אילו סוגי מחוללי חמצן יש

 

יש שני סוגי מחוללי חמצן מרכזיים:

מחולל חמצן נייח– הסוג הראשון שפותח. מחוללי חמצן נייחים אינם ניתנים להנעה כיוון שהם דורשים חיבור לחשמל. הם בדרך כלל נמצאים בביתו של המטופל.

מחולל חמצן נייד- סדרת מכשירים חדשה של מחוללי חמצן. מכשירים אלה ניתנים לשימוש בכל מקום ללא הגבלה של מקור חשמל או קשיי ניידות. הם יחסית קטנים ובעלי משקל קל. בזכות כך, המטופל יכול לנוע איתם ולהמשיך בשגרת חייו. מחוללי חמצן ניידים מאפשרים אף לטוס לחו"ל. מכשירים אלה פועלים על סוללות (עד שש עשרה שעות ללא חיבור לחשמל) וניתן להטעינם ברכב. הם מגיעים עם תיקי נשיאה שהופכים אותם קליה לתנועה.

 

תחזוקה 

 

מחוללי חמצן מצריכים תחזוקה שוטפת של ניקוי חלקי הפלסטיק שלו. חשוב מאוד לשמור על מחולל החמצן נקי- ללא אבק וללא רטיבות. על מנת לנקות את מחולל החמצן יש להשתמש במטלית לחה. חשוב במיוחד לתחזק את ניקיון המכשיר במקום יציאת החמצן אליו מתחברת הקנולה האפית. כמו כן, יש לשטוף ולנקות את הפילטר במים פושרים, לפחות פעם בשבוע. לאחר שהפילטר יבש ניתן להחזירו למקום. בנוסף, המכשיר צריך לעבור בדיקה אחת לשנה.

 

עלות

 

המחיר של מחוללי חמצן מושפע מגורמים שונים כמו סוג מחולל החמצן, גודל ועוד. בדרך כלל מחוללי החמצן הנייחים יהיו זולים יותר מהניידים. טווח המחירים של מחוללי חמצן נע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים. תוכלו למצוא מחוללי חמצן בסביבות 5,000 שקלים וכאלה שעולים 20,000 שקלים, בהתאם לצרכים השונים. 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד