אין כמו צרכנות כחול לבן מהמשקים ומהחקלאים בארץ שלנו או מהספקים ועוד מוכרים מכל קצוות הארץ שלנו הצרכנות הישראלית היא הצרכנות כחול לבן היא צרכנות הדדיץ בה אזרח עזור לאזרח וכך אנחנו מגדלים ומבססים את הכלכלה שלנו הכלכלה הישרלאית הכלכלה שלנו תמיד הייתה יציבה חזקה ואיתנה גם במשברים כמו ב2008 אבל עדיין אנחנו צריכים לדאוג אחד לשני ולדאוג לכל האזרחים אצלנו בארץ ולקנות סחורה שהיא כחול לבן
בלוג
כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה
הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.