גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

פריז פרקטים, הדברת פרעושים

פריז פרקטים

 

אנחנו בפריז פרקטים מתמחים  בהתקנת פרקטים מסוגים שונים.

אצלנו בפריז פרקטים תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ואמין על מנת לבחור להתאים לכל לקוח את הפרקט המתאים לו גם מבחינת  תחזוקה גם מבחינת עלות וכמובן גם מבחינת עיצוב.

אנו פריז פרקטים חברה מובילה בתחום הפרקטים לבית ולעסק.
אצלנו תוכלו למצוא עיצובים שונים פרקטים מיוחדים מכל הסוגים כגון:  פרקט לחדרי שינה פרקטים לסלון רהיטים לחדר ילדים פרקטים לעסקים…
אנו בפריז פרקטים מרכזים עבור הלקוח במקום אחד גם מכירת פרקטים גם התקנת הפרקט כמובן ייעוץ בבחירת הפרקט המתאים וכמובן שלל פרקטי במגוון צבעים וסגנונות בהתאם לצרכי הלקוח או המעצב.

בבואו של לקוח לבחור פרקט  עבור ביתו או בית העסק עליו להתמקד "בצורך הפרקט" מנת לבצע את הבחירה המושלמת כלומר למה הפרקט ישמש האם הפרקט ישמש בית עסק ומטרתו ליצור אווירה יוקרתית אולי ישמש אזור משחקים עבור הילדים או לחילופין ישמש פרקט למדרגות שעליו יש לשים דגש על ניקוי נוח בשונה משאר הדוגמאות.

אנו בפריז פרקט נדע לבצע עם כל לקוח א תהליך הבירור המתאים.

 

הדברת פרעושים

 

עיסוק בעניין ההדברות דורש רצינות ואחריות וכמובן מקצועיות בתחום וידע רב באופן כללי, ביחס לכל תחום ההדברות וכמובן שגם ביחס להדברת פרעושים בפרט.
היות והדברת פרעושים הינה הדברה רחבה יותר ואינה מקומית ומוגדרת.
כאשר המדביר מבצע הדברת פרעושים הוא אינו מדביר מחילה או קן כלשהו הפרעושים הם ניידים ונייחים ולכן איזור הפשיטה שלהם הוא רחב יחסית הם יכולים להיתפס בתוך הבית ומחוצה לו ולכן הדברת פרעושים הינה הדברה רחבת היקף.

הפרעוש הוא חרק ורק בישראל ידועים לנו כ-40 מינים שונים של פרעושים.

הפרעושים מתחילים את דרכם בחיים בצורת ביצה כך שבבואנו לבצע הדברת פרעושים נשאף לרסס את כלל ביצי הפרושים כך שדור ההמשך בוודאי לא ימשיך לגרום נזק.

הפרעוש הינו חרק קטן וגודלו עד 5 מילימטרים דבר זה מקשה על זיהויו ומציאתו ולכן על מנת לזהות שמדובר בפרעוש ולא נתבלבל עם בן דודו הפשפש לדוגמה יש צורך באיש מקצוע שידע להבין את ההבדל בין השתיים .

נוסף לכך הפרעוש ניחן בכושר ניטור מיוחד על ידי זוג רגליים אחוריות המפותחות מאוד וארוכות במיוחד הפרעוש יכול לנטר לגובה של שמונה עשרה סנטימטרים והודות לגודלו הקטן קל מאוד לפספס אותו.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד