גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

פטור מויזה לארצות הברית? תחכו עוד כמה שנים!

מפעם לפעם עולות לכותרות כתבות בנושא פטור מויזה לישראלים בכניסה לארצות הברית. כיום כל ישראלי שמעוניין לבקר בארצות הברית מחויב להוציא ויזה דרך השגרירות. רק ישראלים שיש להם אזרחות נוספת יכולים להשתמש בה בעת המעבר בביקורת הגבולות. זה שישנם דיונים בין הממשל האמריקאי לממשל הישראלי זה לא אומר שיהיה פתרון בטווח הזמן המיידי. ישראלים עדיין צריכים וככל הנראה גם יצטרכו בשנים הבאות להוציא אישורים מתאימים. לכן אם חשבתם לפתור את עצמכם מהעניין הזה, אנו מציעים לכם לחשוב על כך פעם נוספת. המציאות מלמדת אותנו כי דברים מהסוג הזה מתבשלים לאט ויכולים לקחת עוד כמה שנים טובות.

 

מדוע ישראל לא מקבלת פטור מויזה לארה"ב?

האמת היא שיש פה אינטרס משותף של שני הצדדים, אך מתחת לפני השטח מתקיימת בירוקרטיה רבה. ישראל היא אחת מהידידות הקרובות של ארה"ב, כמו שאתם מבינים זה לא מספיק. הבעיה העיקרית עם פטור מויזה היא שמדובר על פעולה הדדית שישראל חייבת ליישם גם מהצד שלה. משמעות הדבר זה שאזרחי ארה"ב יוכלו להיכנס לישראל בחופשיות ללא אף מגבלה. פלסטינים שמחזיקים באזרחות אמריקאית יוכלו להיכנס ללא אף מגבלה אל תוך מדינת ישראל. הממשלה הישראלית מבינה כי מדובר על קרקע פורייה לבעיות ביטחוניות חמורות למדיי.

 

תוך כמה זמן יהיה פטור מהוצאת ויזה לישראלים?

כל התחזיות הכי מעודכנות מראות כי מדובר על עניין שאמור לקחת עוד כמה שנים. האופטימיים ביותר אומר כי רק בשנת 2025 יהיה אפשר להיכנס לארצות הברית בחופשיות. כמובן שיש את הפסימיים שאומרים כי יש עוד המון זמן עד שיהיה פטור מלא. משמעות הדבר היא אחת – עדיין חובה להיכנס לארצות הברית עם ויזה שהונפקה בשגרירות. ברגע שיהיה את האישור המיוחל תוכלו לראות ישראלים רבים נוהרים ומבקרים באחת המדינות היפות בעולם. זה לא סתם שישראלים חולמים להגיע לארצות הברית, מדובר על ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם מגשימים את חלומכם והופכים את החלום למציאות.

 

מה תעשו עד שישראל תקבל את הפטור?

עד שישראל תקבל את הפטור יהיה עליכם להוציא את הויזה בדיוק כפי שעשיתם בעבר. במקום להוציא את הויזה באופן עצמאי תוכלו לפנות לחברת ד"ר ויזה. החברה מתמחה בהוצאת ויזה לארה"ב עבור ישראלים שמתקשים להשלים את ההליך. אף אחד לא מצפה מכם להוציא את הויזה לגמרי לבד, בכל זאת התהליך כולו יהיה באנגלית. החברה המנוסה תלווה אתכם עד שתקבלו את הויזה ותוכלו לתכנן את הטיול הקרוב. גם בכל מה שנוגע לחידושי ויזה יהיה אפשר לפנות למומחים של ד"ר ויזה שיסייעו לכם בעניין. מבחינתכם הפרוצדורה כולה היא פשוטה וקלה, רק תעבירו את המושכות לאנשי המקצוע של שגרירות אונליין שמיומנים ומנוסים בו.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד