גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

מתכננים לבדוק לבד את הדירה? שימו לב!

בדיקת דירה היא תהליך שיכול להימשך מספר שעות. אתם רוצים לוודא שהנכס במצב תקין מריצוף, קירות ותקרה. הקבלן יתחיל בדרך כלל בבדיקת הגג ולאחר מכן יבדוק אותו לאיתור נזילות או סימני נזק. לאחר מכן הוא יסתכל על כל החלונות והדלתות, כולל מנעולים ומסגרות. לאחר מכן הוא יבחן את הקירות והתקרות לאיתור סדקים, כתמי מים או חורים; הוא עשוי גם לחפש עובש על משטחים כגון עבודות עץ או לוחות בידוד. הקבלן גם יחפש כל סימן לחדירת מים כמו שטיחים רטובים או לוחות בידוד ספוגים. לבסוף, הוא יבדוק את מערכת החימום (כולל מים חמים), אביזרי האינסטלציה (כולל כיורים, אמבטיות, שירותים), מכשירי חשמל

בדיקת דירה 

בדיקה היא בדיקה מפורטת של הנכס או המבנה. פעמים רבות יש צורך להזמין בודק מיוחד לביצוע בדיקה מכיוון שלא ניתן לצפות מבעל הנכס שיהיה לו את הידע המיוחד הנדרש לעבודה מסוג זה. קבלנים בדרך כלל מקבלים שכר לפי שעה, כך שהם מתמריצים לקחת את הזמן הנדרש כדי לבחון היטב כל היבט של הנכס. הקבלן ישתמש במומחיות שלו בבנייה, בתכנון ובקודי בטיחות כדי לבדוק אם יש סכנות אפשריות שלא יהיו ברורות. לאחר ביצוע בדיקה הם יוציאו דו"ח הכולל ממצאים והמלצות לשיפורים עתידיים.

בדיקת דירה חדשה מקבלן

כאשר אתם בחיפוש אחר בית חדש, חיוני להכיר את מצב הנכס. זה המקום שבו נכנסת בדיקה. זהו מדריך קצר למה לצפות במהלך בדיקה. רוב הבדיקות מתחילות בסיור בבית, בדיקת כל נזק או בעיות אפשריות במכשירי חשמל, מתקנים וכו'. לאחר מכן הם בדרך כלל יעברו על ההיסטוריה של הבית על ידי שיחה עם בעלים בהווה ובעבר, כמו גם עם שכנים שאולי יש להם תובנות מסוימות או ידע על נושאים שאולי לא ידווחו ברשומות ציבוריות. השלב האחרון של בדיקה יהיה הסתכלות על חוזה הבנייה – אחריות וערבויות שניתנו על ידי המוכר.

לבסוף, קבלנים יעשו כמיטב יכולתם לזהות כל בעיה הדורשת טיפול מיידי כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לפני החתימה על הקבלן יצטרך לוודא שהוא בודק את הדירה לאיתור מפגעי בטיחות אפשריים, כמו חיווט חשמלי, חלונות שבורים ועוד. הם גם יצטרכו לבדוק את הבניין עצמו לאיתור נזק מבני או כל בעיה אחרת שעלולה להפריע למצבו. כמו כן, עליהם לוודא שבעל הבית מעודכן בכל התחזוקה הנדרשת. אם לא, ייתכן שהם יצטרכו לתקן את זה בעצמם או להזמין איש מקצוע לפני שהם נכנסים לגור.

קבלן שעובד בבדיקת דירה צריך תמיד ללבוש את הציוד הבא:

  • כפפות ניטריל לטיפול במשטחים שעלולים להיות מסוכנים או מזוהמים,
  • משקפי בטיחות להגנה על עיניהם מכל פסולת מעופפת, אבק או כימיקלים,
  • סרבל לכיסוי כל בגדים שהם לובשים שעלולים להתלכלך בעקבות העבודה.

חלק מהקבלנים עשויים גם לשאת תיק גב שבו הם מאחסנים את כל הכלים הדרושים לבדיקה (למשל סרט מדידה לביצוע מדידות). כאשר אתם מחפשים מקום מגורים חדש, חשוב לבדוק את הנכס לפני שאתם עוברים דירה. אם אתם שוכרים, קרוב לוודאי שבעל הבית שלכם יבקש שמישהו יכנס ויעשה בדיקה. בעת הקנייה, באחריותך להשלים תהליך זה. כדאי להתחיל בלעבור בבית ולבדוק הכל מהגג ועד למרתף! תהליך זה עשוי להימשך זמן מה אבל הוא שווה את זה בסופו של יום.

למידע נוסף ביקרו באתר שלנו לבדק בית:ibedek.co.il

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד