גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

מיסוי על רכישת נדלן בישראל – הדר ברוקנשטיין מספרת מה צריך לדעת טרם ביצוע העסקה?

עומדים לבצע עסקת נדלן בישראל? לא משנה אם מדובר על עסקה גדולה או קטנה, מוטב כי תכירו את חוקי המיסוי השונים. יש כל מיני מיסים ייחודיים המוטלים על עסקאות נדלן, מיסים שלא תיתקלו בהם במהלך היומיום. זוהי סיבה מספיק טובה לקרוא את המאמר הבא על מנת להבין לעומק מהם המיסים השונים. כך תוכלו להכין את עצמכם לצלוח את העסקה, ולא להגיע למצב שבו כל החלומות יורדים לטמיון. יזמת הנדל"ן הדר ברוקנשטיין כאן על מנת לעשות לכם מעט סדר בבלגן, כך לא תמצאו את עצמכם מאבדים כיוון.

 

האם מיסים תקפים על כל עסקת נדלן בישראל?

באופן עקרוני אפשר להגיד כי מיסים אכן רלוונטיים בכל עסקת נדלן בישראל. כמובן שיש מקרים שבהם העסקאות יכולות להיות פטורות ממס, אך מדובר על יוצאים מן הכלל. אם נסתכל על המצב באופן כללי, אין שום סיבה כי לא יוטלו מיסים על עסקאות נדלן כאלה או אחרות. אם תרצו לבחון את המצב הספציפי שבו אתם נמצאים יהיה עליכם להתייעץ עם איש מקצוע. כזה שיוכל לספק לכם את תמונת המצב הכי מדויקת, כזאת שתוכלו להישען עליה גם בהמשך הדרך.

 

מהו מס רכישה?

על מנת שתוכלו להכיר את המיסים השונים תוכלו להתייעץ עם יזמת הנדל"ן הדר ברוקנשטיין. אחד מהמיסים השכיחים ביותר בכל עסקת נדלן הוא מס הרכישה. מס רכישה כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם מוטל על מי שרוכש את הדירה. גובה המס נקבע בהתאם לאחוז מסוים מגובה העסקה, כאשר יש מדרגות שונות הקובעות את האחוזים. ככל שהעסקה תהיה בסכום גבוה יותר, כך מן הסתם גם המס יהיה גבוה בהתאם. כמובן שתוכלו מראש לבחון את גובה המס עוד לפני ביצוע העסקה. אך חובה עליכם להכיר את המס הזה שמוטל כמעט בכל עסקת נדל"ן.

 

מהו מס שבח?

עוד מס שחשוב מאוד שתכירו אותו על פי יזמת הנדל"ן הדר ברוקנשטיין הוא מס השבח. בשונה ממס הרכישה, המס הזה מוטל על הצד שמוכר את הנכס. רק שהפעם הוא לא מתבסס על הסכום של העסקה כולה אלא רק על הרווח של המוכר. כלומר מסכום הרכישה מקזזים את הסכום שבו הנכס נקנה במועד שבו הוא נקנה. גם כאן האחוז של המס נקבע בהתאם למדרגות מס שונות שניתן לבחון אותן מבעוד מועד עם איש מקצוע.

 

מדוע חובה לתכנן מיסוי על רכישת נדלן בישראל?

אם אתם עומדים לבצע עסקת נדלן בעתיד הקרוב, חובה עליכם לבצע תכנון מקיף של המס. כמו שכבר הבנתם המיסים מוטלים גם על הצד שמוכר את הנכס וגם על הצד שרוכש את הנכס. זוהי הסיבה כי כל אחד מהצדדים צריך לבצע את הבירורים שלו טרם ביצוע העסקה.

  • תכנון מקיף של המס יאפשר לכם להבין עד כמה העסקה היא כדאית עבורכם. בין אם אתם אלה שרוכשים את הנכס ובין אם אתם אלה שקונים אותו. כך תבינו בדיוק כמה כסף נכנס לכם לכיס או כמה כסף תצטרכו להשקיע בעת רכישת הנכס מההתחלה וממש עד הסוף.
  • אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם נאלצים להתמודד עם הוצאות לא צפויות. יש לכם אפשרות להכין את הקרקע לקראת ביצוע העסקה כולה. לא מדובר על עסקה קטנה ככל הנראה, ולכן גם המיסים לא צפויים להיות זניחים. מוטב כי תדעו מראש כמה אתם אמורים לקבל או לשלם מהעסקה ללא הפתעות מיותרות.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד
גאדג'טים
בלוג
user

מהפכת הגאדג'טים: איך גאדגטים משפיעים על חיי היומיום שלנו

הופעת הגאדג'טים חוללה מהפכה בדרך שבה אנו חיים, עובדים ומשחקים. מסמארטפונים וטאבלטים ועד לשעונים חכמים ואוזניות מציאות מדומה, המכשירים החדשניים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו. במאמר זה נביא לפניכם גאדגטים ואת הסוגים השונים הקיימים בשוק והשפעתם על היבטים שונים של חיינו.

קר עוד
מגשי פירות
בלוג
user

מגשי פירות ראשון לציון

בין שאתם מקיימים אירוע בראשון לציון, פגישה עסקית או יוצאים עם בני/בנות הזוג לפיקניק רומנטי בטבע – כדאי יהיה לחשוב על הוספת קינוח – כמו מגש פירות – שישדרג את הכיבוד שלכם. מש פירות חתוכים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים ומפגשים שונים. הם יכולים לספק לכם ארוחה טעימה ומזינה, מלאת ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף, ויכולים להיות גם קינוח טעים ומפנק. אחד היתרונות של מגשי פירות הוא העובדה שהם יכולים להתאים לכל אדם וכולם יוכלו למצוא פירות אהובים במגש הפירות שלכם. אנו בליצ'י מספקים מגשי פירות מעוצבים, טריים ומפנקים במיוחד, כולל משלוחים מהירים. 

קר עוד