גולד חדשות
צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

מהי פלטפורמת הסטרימיניג הכי משתלמת בישראל

תוכן עניינים

ככל שהשנים עוברות והטכנולוגיה מתקדמת, יש מודעות יותר גדולה לאפשרות לבחור באופן מיוחד את השירותים שאנו מעוניינים בהם. אחד המקומות שעברו את השינוי הזה באופן ספציפי זו הטלוויזיה. מערוץ טלוויזיה אחד של 100% רייטינג, התקדמנו לטלוויזיה רב ערוצית והיום הדגש הוא על בחירה מודעת בכל רגע נתון של התכניות שאנו בוחרים לראות. היום כל אחד יכול לבחור את שירות הסטרימיניג שהוא מעוניין בו. במאמר הבא נדבר על פלטפורמת הסטרימיניג המשתלמת ביותר בישראל.

מהם שירותי סטרימינג?

שרותי צפייה בסטרימינג הם למעשה שירותי טלוויזיה הפועלים על גבי רשת האינטרנט, בשונה מחברות טלוויזיה מסורתיות שהיו פועלות באמצעות רשת כבלים בתוך האדמה או לוויין.

הסטרימר הוא למעשה סוג של ממיר תקשורת שמחובר לשרת מרוחק דרכו ניתן לשדר סרטים, סדרות ואפילו ערוצים.

מדובר בחלופה שיש לה המון יתרונות, בניהם ניתן לכלול מחיר יותר טוב, חיבור לטלוויזיות חכמות ובעקבות כך צפייה יותר מתקדמת ומדויקת ועוד, צפייה דרך הנייד ועוד.

בישראל פועלות מספר חברות סטרימינג, כאשר אחת מהן היא סלקום TV שכחברה המפעילה את השירות, מביאה עמה המון יתרונות נוספים שכדאי להכיר לפני שבוחרים להתחבר לחברת סטרימינג מסוימת.

מהם היתרונות של שירות הסטרימיניג של סלקום TV?

כשמסתכלים על חברות הסטרימיניג בעולם, אנו נראה כי מדובר לרוב על חברות שמשדרות ז'אנר מסוים. יש חברות שהז'אנר הוא עבור ילדים ויש חברות שאלו רק סרטים או סדרות.

בסלקום TV מדובר על תכנים מאוד מגוונים לכל גיל. ניתן למצוא שם תכנים לפעוטות, תכנים לילדים, תכנים לנוער ולמבוגרים. כשקיימת המודעות והרצון לבחור תוכן שמדויק לנו בזמן שמתאים לנו, אפשר לומר כי חברה זו ללא ספק מספקת בדיוק את הצורך הזה.

צפייה במגביל

אחד היתרונות של צפייה בשירות הסטרימיניג של החברה הוא האפשרות לצפות במגביל מחמש מכשירים. זו יכולה להיות הטלוויזיה בחדר השינה, הטלוויזיה בסלון ובמגביל צפייה בטלפון הנייד והטאבלט.

המכשירים אינם תלויים אחד בשני וכל אחד יכול לצפות במשהו אחר בו זמנית וללא הפרעה לאחר.

צפייה מתוך אפליקציה

אם עד היום הורגלתם לראות את תכני הטלוויזיה רק מהמסך שבבית, כעת, כשאתם מנויים של השירות, אתם יכולים לצפות בתכנים מכל מקום דרך האפליקציה. זה נוח מאוד כשאין מכשיר טלוויזיה בבית או כאשר נמצאים במקום שאין בו טלוויזיה ורוצים לצפות בתוכן מסוים.

אפשרות הקלטת תכנים

עוד יתרון מעולה, זו האפשרות להקליט תכנים בכל שעה ביממה. יש סדרה שאתם ממש אוהבים והיא בשעות שאתם נמצאים בעבודה? כשיש לכם את הסטרימר של סלקום, אתם יכולים להקליט אותה ולצפות מתי שאתם רוצים.

כיום כבר אין הגבלה בשעות הצפייה ואתם יכולים לנהל את הזמן לפי מה שמתאים לכם. זה נכון לסדרות, סרטים ותכניות למבוגרים ונכון גם עבור תכנים לילדים.

בקרת הורים

בעולם שבו המסכים צדים את העיניים של כולם ויש תכנים מכל קשת הגוונים כולל תכנים שלא מתאימים לילדים, אנו רוצים שתהיה לנו היכולת לבצע בקרה.

בסטרימר של סלקום קיימת האפשרות לבצע בקרת הורים על תכנים באמצעות קוד. גם במקרה הזה השליטה היא בידיים שלכם ואתם יכולים להחליט במה הילדים שלכם יצפו.

בואו נדבר על מחיר

מעבר לכל היתרונות של השירות ואיכות התכנים, החבילות המוצעות בחברה הינן משתלמות מאוד. כשיוקר המחייה גם ככה קשה לכולם, אנו ללא ספק רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה כמה שניתן.

שירות הסטרימינג של סלקום מציע הצעות נמוכות פי שתיים מהחברות המסורתיות המתחרות, כאשר השירות והתכנים לא נופלים באיכותם.

לסיכום, אם שקלתם להצטרף לשירות סטרימינג, בדקו את החבילות המוצעות בסלקום TV. תגלו איכות, המון יתרונות ומחיר משתלם.