גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

כל מה שצריך לדעת על תקן ISO 27001

תקן ISO 27001 הנו תקן אבטח מידע בארגונים ומטרתו היא לאבטח את הניהול התקין של המידע בארגון, כמו גם שמירתו. התקן קובע נהלים כתובים וברורים מהם ניתן לזהות סיכונים, להגדיר בקרות ולוודא שכל המידע בארגון זמין ובטוח.

למי התקן מיועד?

תקן ISO 27001 מיועד לחברות פרטיות ולתאגידים אשר מבקשים לשמור ולהגן על המידע שלהם פן ידלוף ויגיע לציבור. המידע יכול להיות מידע רגיש של העסק, הוא יכול להיות התחום הפיננסי בו, הוא יכול להיות קשור לתפעול השוטף, למשל של מערכות המחשוב, והוא יכול להיות מידע רגיש ואישי של לקוחות שלא אמור בשום פנים ואופן לדלוף החוצה, בוודאי בעידן של היום בו נעשה שימוש זדוני רב בפרטי לקוחות.

כדאי גם לדעת כי התקן הוא תנאי הכרחי לחברות, עסקים וארגונים אשר רוצים לעבוד עם גופי ממשלתיים. גופים אלה מבקשים את התקן כדרך לסנן מראש ארגונים ועסקים שאינם מבקרים באופן שוטף את תחום המידע אצלם. התקן הוא למעשה תנאי הכרחי בהרבה מאוד מכרזים ממשלתיים.

כמה זמן ייקח לקבל את ההסמכה?

זמן ההסמכה לתקן תלוי מאוד בגורמים שונים שקשורים לגודל הארגון ומומחיות היועץ אשר מוסמך לבצע את ההתאמה בפועל. ככלל, כדאי לדעת כי יועץ מומחה ובעל ניסיון יסייע לקצר את התהליך משמעותי, כאשר הוא חותר להגיע למקסימום תוצאות בכדי לעבור את מבחני ההסמכה. דוגמה לחברת ייעוץ והטמעה של התקן היא חברת Hermeticon המתמחה בהטמעת התקן בארגונים מכל הגדלים.

כמו כן, זמן ההטמעה תלוי במעורבות של בעלי תפקידים שונים בארגון עצמו וברצון להם לדחוף קדימה את ההסמכה, גם מבחינת שיתוף פעולה מול היועץ וגם מבחינת השקעה ומשאבים שונים הנדרשים לשם כך. באופן כללי, מרבית הארגונים יצליחו לקבל את ההסמכה בתוך שנה מתחילת ההליך, כאשר מי שידחפו לכך יצליחו לעשות זאת גם בתוך שישה חודשים בלבד.

מהם היתרונות בהטמעת התקן?

יש יתרונות רבים ומשמעותיים להטמעת תקן iso 27001 כאשר הראשון בהם הוא האפשרות לגשת למכרזים ציבוריים גדולים של המדינה ואפשרות לפנות לגופים בינלאומיים לשיתופי פעולה. רבים מהארגונים שבוחרים לחתור לקבלת ההסמכה לתקן יעשו זאת מתוך רצון לגשת לאותם מכרזים ומתוך הבנה כי ללא התקן לא יוכלו לעשות זאת.

יתרון נוסף הוא היתרון התדמיתי – עסק וארגון שמחזיק בתו התקן הזה זוכה לתדמית של עסק אמין, איכותי ויציב שדואג למידע שנמצא בו באופן המקיף והאיכותי ביותר. כמו כן, היתרון שאולי לא מדברים עליו הוא שבסופו של דבר התקן מייעל את תהליכי העבודה, הוא מונע פריצות סייבר, דרישות כופר, גניבת מידע והוא משפר את תפקוד הארגון לעין שעור.

לסיכום, הסמכת תקן ISO 27001 תורמת רבות לעסק ולארגון, היא שומרת עליו מפני פגיעות וגם מספקת לעסק תדמית אמינה ואיכותית. עם זאת, יש לבצע את ההטמעה דרך חברה עם יועצים אשר מתמחים בתחום זה ולהם הידע והניסיון לעשות זאת במגוון רחב של ארגונים.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד