גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

יש לכם מכרסמים בבית? זה הזמן להדברת מכרסמים

הדברת מכרסמים

הדברת מכרסמים היא מניעה וחיסול של נגיעות מכרסמים. מכרסמים נושאים מחלות רבות כמו תסמונת הריאה האנטווירוס, לפטוספירוזיס וסלמונלוזיס. הסיבה העיקרית להדברת מכרסמים היא להגן על בני אדם מפני מחלות קטלניות אלו שעלולות לעבור על ידי מכרסמים. ישנן דרכים רבות להדברת מכרסמים הכוללות: תברואה, הדרה, לכידה והרעלה. התברואה כוללת ניקוי מקורות מזון ומים כך שלא יהיה מזון למכרסמים לאכול או לשתות ממנו. הדרה פירושה חסימת נקודות הכניסה בהן הם יכולים להיכנס כמו חורים בגדרות או סדקים ביסודות. הלכידה כוללת שימוש במלכודות כמו מלכודות הצמד, לוחות דבק, מלכודות חיות וצאפרים של חולדות, שכולם מהווים רמות שונות של סכנה לבני אדם (מלכודות חבטות נחשבות

מכרסמים

מכרסמים הם בעיה נפוצה בבתים ומשרדים רבים, מכיוון שהם יכולים ללעוס דרך חוטים ובידוד, לזהם אספקת מזון ולהפיץ מחלות. מאמר זה יבחן כיצד לזהות, למנוע ולהתמודד עם נגיעות מכרסמים. הצעד הראשון בשליטה במכרסמים הוא לזהות את סוג המכרסמים שיש לך. הם יכולים להיות חולדות, עכברים או שרקנים. ניתן לזהות חולדות לפי הזנב הארוך שלהן ואילו לעכברים יש זנבות קצרים יותר והם חיים בדרך כלל ליד מקורות מזון כמו מטבחים או מזווה. שרקנים חיים מתחת לאדמה ויוצאים החוצה בלילה, כך שיכול להיות קשה לזהות אותם אם אתה לא יודע מה אתה מחפש!

אם אתה כבר יודע את סוג המכרסם, סביר להניח שההדבקה שלך מבוססת היטב. אתה צריך לוודא שכל הכניסות האפשריות לתוך מכרסמים עלולים לגרום לנזק רב וגם להפיץ מחלות. כאשר יש לכם מכרסמים בבית, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי למנוע מהם לפגוע בך ובמשפחתך. כדי לשלוט במכרסמים, עלינו לזהות את נקודת הכניסה שלהם ולהסיר כל מקורות מזון. אם אתם רוצים להיפטר ממכרסמים לתמיד, אז עדיף לקרוא לאיש מקצוע שיש לו את הציוד והידע המתאים להרחקת מכרסמים.

מכרסמים הם בעיה נפוצה מאוד בנכסי מגורים ומסחר. הם עלולים לגרום לבעיות חום לאנשים, לפגוע ברכוש, לזהם מזון, להוות מטרד לבני אדם ויונקים אחרים, להעביר מיקרואורגניזמים גורמי מחלות ולגרום נזק מבני למבנים. הדברת מכרסמים כוללת לכידת מכרסמים על מנת לחסלם. אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא שימוש במלכודות הצמד שהורגות את המכרסם באופן מיידי כאשר הם דורכים עליו. אחת הסיבות העיקריות לכך שחולדות נמשכות למקומות מסוימים היא הזמינות של מזון. המשמעות היא שעליך להסיר כל מקור מזון זמין ליד הבית או הבניין שלך כדי שחולדות לא יתקרבו או ייכנסו אליו. אתה יכול גם להשתמש בפיתיון רעיל במקום שיהרוג מכרסמים במשך שבועות מבלי לבדוק באופן קבוע מלכודות חולדות.

ישנן דרכים רבות לשלוט באוכלוסיית המכרסמים. אלה עשויים לכלול הדרה, לכידה או פיתיונות רעלים. מכרסמים הם קבוצה של יונקים המרכיבים את סדר הרודנטיה, המאופיינת בתכונות פיזיות כמו טפרים, שיניים ושפם. תוחלת החיים של מכרסמים היא בדרך כלל שנה עד שלוש שנים. כמה חריגים לכך הם עכברים שחיים ארבע עד חמש שנים ובונים שחיים שמונה עד עשר שנים. מיני מכרסמים מסוימים עלולים להוות סיכון בריאותי לבני אדם על ידי העברת מחלות כגון הנטאווירוס, מגפת בובה, לפטוספירוזיס, קדחת לאסה, סלמונלוזיס, וירוס הפטיטיס E (HEV) ותסמונת האנטווירוס הריאתית (HPS). מלבד נגיעות שרצים במשקי בית או בעסקים, הם עלולים גם להיות מסוכנים למערכת האקולוגית הטבעית על ידי יצירת סביבות שאינן מתאימות לבעלי חיים אחרים לחיות בהן.

להדברה מכרסמים מוזמנים ליצור קשר עם מרכז ההדברה הישראלי

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד