גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

טיפים למתכוני בשר לחגי תשרי

כל אחד רוצה שהשולחן שלו בחג יהיה הטעים ביותר ואין ספק שהמנות הבשריות מהוות את החלק העיקרי אליו האורחים מחכים. כולם מחפשים אחר מתכונים מנצחים למנות בשר מרשימות ובעיקר טעימות לחגי תשרי, אז אספנו לכם כמה טיפים ורעיונות לבניית התפריט לחג.

 

טיפים כיצד לבנות תפריט מנצח לתקופת החגים

בניית תפריט בשרי מנצח מהווה הזדמנות לחוות טעמים חדשים וגם להביא את המסורתיות בצורה מיוחדת אל השולחן. תפריט בשרי מנצח לארוחת החג צריך להתחיל בבחירת בשר איכותי וטרי. יש לטפל בבשר בקפידה לפני הבישול כדי להבטיח שימוש נכון בו. אין להשאיר את הבשר טרי במקרר ימים רבים לפני החג אלא להקפיאו ואז להפשירו בסמוך לבישול. אפשר לגוון עם כמה סוגי בשר באותה הארוחה ולשלב צלעות כבש, עוף, אווז ועגל. ניתן לבחור בשיטות שונות של הכנה – אידוי, צלייה וטיגון, ויש לקחת בחשבון את זמן ההכנה.

כמובן שהתפריט לא יכול להישען על בשר בלבד, רצוי לשלב בו פחמימות שונות וכמובן ירקות מבושלים וטריים כאחד. רצוי שלכל מנה של בשר תהיה תוספת שמתאימה לה ורצוי להרכיב כמה סוגי סלטים מסגנונות שונים.

 

רעיונות למתכוני בשר לחגי תשרי

יש לא מעט מתכוני בשר שיכולים להתאים לארוחות חגי תשרי ואספנו עבורכם שניים ממש טעימים.

 

צלי כתף עם פטריות ביין לבן של נטע לויה

עבור המתכון הזה נצטרך את המרכיבים הבאים: קילו צלי כתף מספר 5 חתוך לקוביות של שלושה ס"מ, 5 בצלצלי שאלוט, 6 ראשי שום פנינה חתוכים לרבעים, שני גזרים חתוכים לפרוסות, חבילת מיקס פטריות אקזוטי, 3 גבעולי סלרי פרוסים ללא עלים, שתי כוסות יין לבן יבש, מלח ופלפל, שלוש כפות שמן זית ושתי כפות קמח.

נחמם תנור ל-150 מעלות, נמליח ונפלפל את קוביות הבשר ובסיר כבד עם שמן זית נטגן אותן עד הזהבה. נוציא לקערה ולתוך הסיר נכניס את הבצלים, את הסלרי ואת השום ונטגן עד הזהבה. בשלב הבא נפריד את הפטריות מהבסיס, נפרוס ונטגן עד שהן מאבדות מנפחן, לאחר מכן נוסיף חזרה לסיר את קוביות הבשר עם הקמח ונערבב. לאחר כמה דקות נוסיף את היין נבשל עוד דקה ואז נוסיף מים, עלי דפנה, מעט פלפל ומלח ונביא לרתיחה. בשלב האחרון נכנס את הסיר לתנור למשך שלוש שעות עד שהבשר מתרכך.

 

צלי בקר, פטריות שיטאקי וירקות

עבור המתכון המדהים הזה נצטרך שני קילו של צלי בשר כתף מספר 5, רבע כוס שמן זית, 4 כפות ליים, כפית פפריקה, 3 שיני שום כתושות, 2 חבילות פטריות שיטאקי, חצי כוס מי מרק או מים, כף גדושה של דבש, שישה בצלצלי שאלוט, פלפל אדום, פלפל צהוב, שני קישואים פרוסים, 2 ראשי שום שלמים, 250 גרם שרי, שישה תפוחי אדמה פרוסים לפרוסות עבות וחצי צרור של פטרוזיליה או כוסברה.

בשלב הראשון נכין את הבשר – נערבב יחד שמן זית, שום, מלח, פלפל שחור, דבש, מיץ לימון ופפריקה בקערה עם הבשר, נערבב אותם היטב ונעשה אותם. בשלב השני נחמם את השמן הנותר בסיר רחב ונניח את הבשר עד השחמה מכל הצדדים, לאחר מכן יוצקים את המים או המרק ומכסים. לאחר רתיחה מנמיכים להבה ומבשלים עם מכסה סגור שעתיים, מכבים ומצננים.

בשלב הבא נחמם את התנור ל-180 מעלות ונטגן עם שמן במחבת את בצלצלי השאלוט, נוסיף את הפטריות ונטגן על להבה גדולה חמש דקות. לאחר מכן יוצקים את נוזלי בישול הבשר, מביאים לרתיחה ומכבים.

בשלב האחרון לוקחים תבנית מלבנית ומסדרים את הירקות עם פטרוזיליה או כוסברה, פלפל ומלח ומערבבים, מניחים מעליהם את הבשר ויוצקים את הפטריות, הבצלים והרוטב מעל הבשר, מכסים ואופים 45 דקות.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד