גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

חשיבות הביטוח בזמן שיפוץ הדירה

מעוניינים לשפץ את הדירה? בין אם מדובר על שיפוץ גדול או נקודתי ישנה חשיבות לשמר את הביטוח שברשותכם. לביטוח הדירה יש חשיבות קריטית במהלך השיפוץ, גם אם אינכם גרים בדירה עצמה. כל מי שחושב לבטל את הביטוח בגלל שהוא אינו נמצא בה, צריך לשקול לעשות זאת שוב. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב בו אתם מפספסים וחושפים את עצמכם לסכנה. במאמר הבא נסביר לכם את החשיבות הביטוח בזמן שיפוץ הדירה ואיך תוכלו להוציא ממנו את המירב. הרי גם במהלך השיפוץ יהיה עליכם להתכונן לכל תרחיש ולמנוע מעצמכם בעיות בהקשר הזה. באתר הסוכן – מרכז סוכני ביטוח נוכל לעזור לכם עם מציאת סוכן!

 

מדוע חובה לשמר את ביטוח הדירה?

במהלך השיפוץ הולכים להיכנס אנשי מקצוע רבים, כל אחד יבצע את המלאכה הנוגעת אליו. כל אחד מאותם אנשי מקצוע עלול להיפצע בעת העבודה בתוך הדירה עצמו. בו בזמן גם אתם ובני משפחה נוספים עשויים להימצא בתוך הדירה בזמן השיפוץ עצמו. הביטוח אמור לשמור עליכם ולמנוע מכם להיות חשופים לתביעות בהקשר הזה. הכי טוב שתדעו כי כיסיתם את עצמכם מכל הכיוונים ומנעתם התמודדות עם עניינים שאפשר למנוע אותם מראש.

 

האם צריך להודיע לחברת הביטוח על השיפוץ?

בהחלט כן! אל תצאו מנקודת הנחה כי חברת הביטוח מודעת לשיפוץ שאותו תרצו לעשות. כדי להשיג את השקט המיוחל יהיה עליכם לעדכן אותה בדבר השיפוץ עצמו. ברגע שחברת הביטוח תכיר את השיפוץ, היא תתאים את הביטוח אליו. לאחר מכן תמיד אפשר להחזיר את הביטוח לקדמותו, למצב בו הוא יכסה אתכם ואת בני משפחתכם בשגרה. לא פעם אנשים מגלים רק בדיעבד כי הביטוח שהיה להם לא באמת התאים למצב בו הדירה נמצאת בשיפוצים.

 

ניתן לערוך שיפוץ ללא ביטוח דירה?

אין מניעה מלבצע את השיפוץ, גם אם אין ברשותכם ביטוח דירה. אך כאשר אין ברשותכם ביטוח דירה יהיה עליכם לדעת כי אתם חשופים. במקרה כזה כל בעיה שנוצרת כתוצאה מהשיפוץ תהיה מוטלת עליכם ותצטרכו להתמודד איתה. כפי שאמרנו הסיכוי להיווצרות בעיות וקשיים בעת השיפוץ עצמו יהיה גבוה לעומת השגרה. הכינו את עצמכם לכל תרחיש, גם אם התרחישים נראים לכם לא מציאותיים. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם גורמים לעצמכם להיות לבד במערכה.

 

מה עושה מי שאין לו ביטוח דירה?

אם אין לכם ביטוח דירה וברצונכם לבצע שיפוץ דירה במרכז, רצוי מאוד לעשות ביטוח רלוונטי. בעזרתם של סוכני ביטוח בפתח תקווה ניתן יהיה למצוא את הביטוח המושלם. זה שמצד אחד יכסה אתכם במצב של שיפוץ, כך שתוכלו להיות רגועים מיד לאחר היציאה לדרך. בו בזמן, מצד שני ישנה חשיבות לשמר את הביטוח גם ביום שאחרי. הרי הבעיות עלולות להיווצר גם ביום בו תסיימו את השיפוץ ותמשיכו לקבל אורחים.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד