גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

הקמה ותפעול ועד תחזוקה ושיפוץ

מערכת ניהול מבנים משותפת היא מערכת המנהלת את ניהול הבניין והרכוש. ניתן להשתמש בו לניהול כל מחזור החיים של בניין ונכס, מתכנון, עיצוב, הקמה ותפעול ועד תחזוקה ושיפוץ וכן ביטוח וניהול נכסים. מערכת ניהול מבנים משותפת מסייעת בהפחתת כמות הזמן והכסף המושקעים בתחזוקה ותחזוקה של בניין. זוהי מערכת משולבת המנטרת את כל הפעילויות הקשורות למבנה. המערכת כוללת חיישנים, מכשירי ניטור, תוכנות וחומרה נוספת המותקנות במבנה או בסמוך לו. מכשירים אלה משמשים לניטור כל הפעילויות המתרחשות בתוך הבניין או מחוצה לו. הנתונים נאספים על ידי חיישנים אלו אשר מנותחים לאחר מכן על ידי תוכנת מחשב עבור כל בעיה שיש לטפל בהן. לאחר מכן, התוכנית מתריעה לעובדי תחזוקה שיכולים לנקוט בפעולות הנדרשות כדי לתקן את כל הבעיות המתעוררות.

ניתן ליישם אותו בתרחישים שונים כגון:

– ניהול מבנים: לרבות ניהול מבנים, נכסים, מתקנים;

– ניהול נכסים: לרבות ניהול נכסים;

– ניהול מתקנים: לרבות ניהול מתקנים;

– ניהול בנייה: כולל תהליך התכנון והבנייה.

ניהול מבנים משותף היא מערכת המשלבת ניהול מבנים. ניתן להשתמש בו לניטור ובקרה של מערכות הבניין השונות, כגון אוורור, תאורה וחימום. זה נעשה על ידי איסוף נתונים מכל המערכות הללו ולאחר מכן ניתוחם על מנת למצוא בעיות אפשריות. כאשר בניין נבנה, חשוב שיהיה צוות ניהול בניין משותף שיטפל בתפעול השוטף. בצוות זה יהיו חברים ממשרד הנדסה, משרד אדריכלות וחברת בנייה. משרד ההנדסה יטפל בתכנון המבני של המבנה. משרד האדריכלים ייצר עיצוב המתאים להקשר הסובב ומעניק תחושת מקום לדיירי הבניין. חברת הבנייה תספק את כל העבודה והחומרים לבנייה. הרעיון של ניהול בניין משותף הוא שעדיף שהבניין ינוהל על ידי גורם יחיד, ולא על ידי הבעלים הפרטיים.

היתרונות של ניהול מבנים משותף הם:

1) יעילות משופרת בניהול שטחים משותפים

2) הגברת אחריות ושקיפות

3) סיכון מופחת לסכסוכים בין בעלים.

היא מערכת שמפותחת לשיפור תהליך ניהול הבניין. זה יהיה כלי שישמש את מנהלי הבניין לניטור ובקרה על כל הנכסים בבניין. זה כולל אנרגיה, מים, פסולת וביטחון. ניהול מבנים משותף היא מערכת חדשה שפותחה כדי לשפר את הדרך בה אנו מנהלים ומתחזקים את המבנים שלנו. ניהול מבנה משותף משתמש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לנטר ולנתח באופן רציף נתונים מכל החיישנים בבניין. מערכת זו תוכל לזהות ולחזות בעיות פוטנציאליות לפני שהן קורות. זה גם יוכל לעזור לנו להבין איך אנחנו יכולים לשפר את הבניינים שלנו כך שהם יהיו יעילים יותר באנרגיה, נוחים יותר לאנשים ובטוחים יותר עבור כל מי שגר או עובד בתוכם.

מערכת ניהול מבנים משותפת (JBMS) היא מערכת ניהול מבנים מבוססת אינטרנט בזמן אמת המספקת תצוגה משולבת של נתוני הבניין. מערכות ניהול מבנים משותפות משמשות בדרך כלל בניינים גדולים שיש להם מספר דיירים או בעלים עם רמות שונות של אחריות. הם משמשים לניהול הפעולות היומיומיות, כגון צריכת אנרגיה ושימוש במים, כמו גם תגובת חירום ואבטחה. מערכת ניהול מבנים משותפת היא תוכנה המאפשרת ניטור וניהול של צריכת האנרגיה של בניין. זה יכול גם לנטר ולשלוט בתכונות אבטחה כגון אזעקות, אורות חירום, מנעולי דלתות ומצלמות. המערכת נשלטת לרוב על ידי ממשק משתמש במחשב או בטאבלט. מטרתן של מערכות אלו היא לייעל מבנים ולחסוך כסף בחשבונות האנרגיה.

למידע נוסף על ניהול בניין משותף ביקרו באתר שלנו: https://redbutton.org.il

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד
גאדג'טים
בלוג
user

מהפכת הגאדג'טים: איך גאדגטים משפיעים על חיי היומיום שלנו

הופעת הגאדג'טים חוללה מהפכה בדרך שבה אנו חיים, עובדים ומשחקים. מסמארטפונים וטאבלטים ועד לשעונים חכמים ואוזניות מציאות מדומה, המכשירים החדשניים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו. במאמר זה נביא לפניכם גאדגטים ואת הסוגים השונים הקיימים בשוק והשפעתם על היבטים שונים של חיינו.

קר עוד
מגשי פירות
בלוג
user

מגשי פירות ראשון לציון

בין שאתם מקיימים אירוע בראשון לציון, פגישה עסקית או יוצאים עם בני/בנות הזוג לפיקניק רומנטי בטבע – כדאי יהיה לחשוב על הוספת קינוח – כמו מגש פירות – שישדרג את הכיבוד שלכם. מש פירות חתוכים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים ומפגשים שונים. הם יכולים לספק לכם ארוחה טעימה ומזינה, מלאת ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף, ויכולים להיות גם קינוח טעים ומפנק. אחד היתרונות של מגשי פירות הוא העובדה שהם יכולים להתאים לכל אדם וכולם יוכלו למצוא פירות אהובים במגש הפירות שלכם. אנו בליצ'י מספקים מגשי פירות מעוצבים, טריים ומפנקים במיוחד, כולל משלוחים מהירים. 

קר עוד