גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

גם להם מגיע- מגרדות חתולים

בשונה מחתולים שחיים בבית עם גינה או חצר ויכולים לשחק בין העצים, לחתולים שגרים בדירה אין ממש איפה להשתעשע. אחד העיסוקים המועדפים על החתול הוא השחזת ציפורניים. למעשה, כשיש לחתול עצים, הוא עושה שימוש בגזע שלו כדי לבצע השחזה. לא רק שהוא נהנה מזה, זה גם חשוב להישרדות שלו. הסיבה לכך היא משום שהציפורניים של החתול משמשות אותו להגנה עצמית ועוזרות לו לשמור על הטריטוריה שלו. מגרדות לחתולים או מתקן גירוד לחתול מאפשרים להם להתגרד, להשחיז את הציפורניים במקום שיעשו זאת על גבי הרהיטים שלכם ואפילו לטפס ולהוציא את האנרגיות שנאגרו להם בתוך הגוף. יש גם מגרדות שמתאימות למנוחה. באתר אנימל שופ תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מגרדות חתולים.

 

מה היתרונות של מתקן גירוד לחתולים?

מדובר למעשה בחפץ או מתקן שמדמה את מה שיש לחתול יש בטבע. במקום שהחתול יתחיל לסרוט לכם את הפרקט, הספה או הרהיטים האחרים בבית, הוא יעשה שימו במתקן הזה. זה גם מפיג לו את השיעמום. ניתן לחלק את סוגי המתקנים לשניים: מתקנים אנכיים אותם בנו לגובה עם מגוון של משטחים עליהם החתול יכול לשחק ומתקנים אופקיים שמהווים משטחים למשחק בפני עצמם. יש גם מתקנים שהם ממש כמו בית קטן או מרכיבים מתיבה של עץ בשילוב חור לתוכו החתול יכול להיכנס.

 

איך בוחרים מתקן גירוד לחתולים?

בראש ובראשונה, חשוב שהמתקן יהיה עשוי מחומרים איכותיים ועמיד לאורך זמן. הסיבה לכך היא משום שבמידה והמתקן אינו כזה, החתול יקרע אותו תוך זמן קצר. בנוסף, החתול עלול לבלוע חלקים קטנים שיש במתקן ומתפרקים ממנוע, מה שעלול לגרום לו לנזקים במערכת העיכול. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון גם את התקציב שלכם. יש מתקנים בכמה עשרות שקלים לעומת כאלה שעולים מאות שקלים. יש להתייחס לקריטריונים כמו גודל המתקן, סוג המתקן, מה באמת יש בו, האם הוא מספק סביבה מהנה עבור החתול שלכם ועוד. לעתים ניתן לרכוש מתקן המשלב כמה אטרקציות וכך החתול יוכל למצוא את עצמו מועסק חלק גדול מהיום ככשאר הזמן הוא אוכל, נח וכדומה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד