גולד חדשות
צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

ביטוח לכיסוי נזקי צנרת

תוכן עניינים

כחלק מביטוח מבנה למשכנתא, ניתן לבצע הרחבה בפוליסה לביטוח לכיסוי נזקי צנרת. ביטוח לכיסוי נזקי צנרת מאפשר כיסוי רב עד מלא עבור נזקי צנרת אשר נגרמים כתוצאה מהרס או נזק, ע"י אסון טבע או מעשה צד ג', וכדומה. במקרה מעין זה, תכסה חברת הביטוח את נזקי המבנה, בכפוף לגובה הכיסוי המצוין בפוליסה, וכך תאפשר למבוטח להישאר מוגן ולהבטיח לעצמו ולמשפחתו קורת גג שלמה וראויה.

ביטוח לכיסוי נזקי צנרת כמענה ראוי לימי החורף הסוערים

החורף בישראל ידוע כדיכוטומי למדי. ישנם ימים רגועים יחסית, וישנם ימי סופות סוערים וגועשים עד מאד, הצפות משמעותיות, גשמים, רכבים שטובעים ועצים שמתרסקים ארצה. כמו כן, נזקי צנרת ממשיים המתרחשים כתוצאה מימים סוערים אלו או מנזק מצד צד ג' כלשהו. ביטוח לכיסוי נזקי מים, ובו ביטוח לכיסוי נזקי צנרת, מאפשרת לנו הגנה מפני אלו, ושומרים על ביתנו ועל צנרתו, גם במצב שבו אלו אכן ניזוקו ויש לבצע בהם תיקון.

מבחינת הכיסוי הביטוחי, ביטוח כיסוי נזקי צנרת מכסה לרבות נזקי נזקי רטיבות, נוזלים, אינסטלציה וכן מגן מפני נזקים שנוצרו כתוצאה מכך. וכן, כמובן עקב נזקי מים, כגון נזק מפגעי טבע, סופות גשמים, סופות ברד, וכדומה.

 

החשיבות הרבה שבביטוח לכיסוי נזקי צנרת למען ביטוח דירה

החשיבות בנזקי מים וצנרת למען ביטוח דירה היא גבוהה ומשמעותית לא רק לשם הגנה על הצנרת, אלא גם לשם הגנה על תכולת ביתנו. שהרי, התפוצצות של צנרת, וכן כל נזק מים אחר, פירושה גם הרס של תכולת הבית, ואף לעיתים פגיעה בערך הנכס. נזקי מים, כידוע, ביכולתם לגרום לנזק רב למבנה ולתכולה, הרס אשר לעיתים קשה לשערך במספרים. רכישת פרמית ביטוח לכיסוי נזקי צנרת מאפשרת לכם לצלוח את החורף בראש שקט, ולהבטיח לעצמכם שהייה נעימה ורגועה, בכל מקרה שלא יידרש.

לבחירת המבוטח, ישנן לרוב שתי אפשרויות עיקריות לתיקון הנזק. הראשונה היא תיקון הנזק בואפן נקודתי על ידי בעל מקצוע מוסמך, בחסות חברת הביטוח, פחות השתתפות עצמית של המבוטח והיא בלבד. האפשרות השנייה היא תיקון הנזק באופן פרטי על ידך, ולאחר מכן הערכת הנזק על ידי שמאי מטעם חברת הביטוח וכיסוי עלויות התיקון.

 

כיצד לרכוש ביטוח לכיסוי נזקי צנרת?

ברכישת פוליסת ביטוח מבנה לשם ביטוח דירה ניתן להוסיף תוספת חשובה זו בדמות ביטוח כיסוי נזקי צנרת. תוספת זו מקנה כיסוי ביטוחי למבנה הדירה ותכולתה בכל פגיעת מים וצנרת, ככל שאלו לא בוצעו על ידי המבוטחים עצמם, כמובן.

עלויות תוספת זו לפרמיה היא עלות מזערית, במיוחד באופן יחסי לעלויות נזקי מבנה במקרה של נזקי מים וצנרת. על כן, המשמעות שביצוע השוואת ביטוחי דירה, בחירה ורכישה של ביטוח לכיסוי נזקי צנרת ומים היא חשובה במיוחד ואף הכרחית, לכל בית ומשפחה.

בכל מקרה, טרם רכישת ביטוח לכיסוי נזקי צנרת, חשוב ואף הכרחי לבצע השוואת ביטוחי דירה, עלויות תמורת תועלת והתאמה אישית. זאת על מנת לקבל תמונה מלאה ומדויקת עבורך באופן ספציפי, ועבור ההתאמות הטובות ביותר לדירה שלך. לפרטים נוספים פנו לחברת טראסטי, אנו נשמח להתאים עבורך את הפוליסה הטובה ביותר.