גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

אלוף בהצללה, הצללה חשמלית

 

שימושי הצללה

 אנשים רבים נצרכים לפתרונות הצללה בבתיהם,  בוודאי במדינת ישראל החמה של השמש יוקדת על הבתים ועל המרפסות.

 ועל כן מחפשים פתרונות הצללה חלקם  הצללות דומיננטיות מאוד כמו פרגולות גדולות ושל כאן הצללות קטנות יחסית כדוגמאת מרקיזה קלאסית.

 וכמובן יש את תחום ההצללות פנים ביתיות שהם צוחקים למיניהם זקוקים קטנים סוככים לחלונות שלהם בעצם מהווים  מעין  תריס בחלון.

 לאורך הזמן עולה מהלקוחות הצורך לשלב  בן פתרון הצללה אפקטיבי לבין עיצוב מודרני ומתחדש,  הפתרון המושלם ללקוח המבקש הצללה בינונית וכן אלגנטית מודרנית המשתלבת בעיצוב הבית הוא הצללה חשמלית.

 

הצללה חשמלית

הצללה חשמלית באופן כללי מתכוונת לכל הצללה הפועלת על בסיס חשמל וניתן לכוון את כמות ההצללה המתבקשת בכל פעם על ידי מתג חשמלי .

הצללות רבות כיום בשוק הישראלי הינם הצללות בפנים הבית ובעצם במקרים רבים מדובר בתריס מחורר על צירים ומתגלגל המחובר לחשמל ועשוי בדרך כלל מאלומיניום או כל מתכת אחרת-זוהי הצללה חשמלית קלאסית וזהו פתרון הצללה מעולה כיום עבור בתים רבים.

עבור מרבית הלקוחות הצללה זו היא מעולה ונותנת פתרון אולטימטיבי היות והיא הצללה חשמלית  מעולה ואפקטיבית המאפשרת שליטה על כמות השמש הנכנסת,  בנוסף הצללה חשמלית זו היא פשוטה יחסית ועל כן כי איכותית ותדירות התקלות בה היא נמוכה מאוד.
המאפיין השלישי של הצללה חשמלית זו,  שאינה דורשת תחזוקה מתמדת ואין בה עיסוק מצד הצרכן בצירים או בפתיחה וסגירה.

וכמובן המאפיין הרביעי ואחד החשובים ביותר הוא היכולת של הלקוח להתאים את עיצוב הצללה חשמלית זו אל עיצוב הבית שלו  הצללה חשמלית שכזו מתאפיינת במראה מודרני מתכתי ואלגנטי.

 

הצללות באלוף ההצללה

אנו באלוף ההצללה מקצוענים בתחום ההצללה החשמלית.

באלוף ההצללה עבור כל לקוח נדע לאפיין את צרכיו ולהתאים לו את השירות הנדרש במקצועיות ושירות איכותי ואדיב.

 אם אתה מחפש הצללה  לבית או להעסק שלך  פנה עוד היום https://oded-garber.co.il וקבל יעוץ והכוונה מהמומחים שלנו.

 אצלנו בעודד גרבר פרגולות לא מתפשרים על  איכות השירות והמקצוע זוהי דרך חיינו בה אנו צועדים יום יום.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד