גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

אילו בעיות יש בטלפונים סלולריים כיום?

טלפונים סלולריים יכולים להיות מקור לתסכול כשהם נשברים. בעזרת AI ולמידת מכונה, היצרנים מסוגלים לתקן תקלות אלו על ידי למידה מלקוחות אחרים והשתפרות באיתור הבעיה לפני שהיא מתרחשת. זהו שירות שרוב הצרכנים בדרך כלל לא מצפים מיצרן הטלפונים הסלולריים שלהם, אבל הוא מתגלה כפופולרי יותר ממה שאנשים חושדים. לחברה אחת יש אפילו חנות מקוונת בה משתמשים יכולים להזמין טלפונים סלולריים חדשים ומשופצים לצרכיהם הספציפיים. תהליך שליחת הטלפון שלך לתיקון הוחלף באופציה קלה דרך אתר זה, מה שמקל עליך לתקן את הטלפון מרחוק לפני שאתה שולח את המכשיר שלך ליצרן או תיקון אצל ספק שירות.

טלפונים סלולריים הם חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו והם מתקדמים יותר מיום ליום. לדוגמה, טלפון סלולרי שיכול לשלוח הודעות טקסט או לצלם סרטונים נמצא במרחק של שנים ספורות בלבד. עם זאת, למכשירים החדשים הללו יש מספר תקלות שחברות הסלולר משתמשות בהן כדי לנצל צרכנים. מאמר זה ידון בדרכים שבהן חברות אלו יכולות לתקן את התקלות שלהן מבלי להשפיע על הפונקציונליות של המכשיר. מאמר זה דן בשתי דרכים שונות של חברות הסלולר לתקן את התקלות שלהן: לוודא שאין עוד באגים בתוכנה שלהן ועל ידי שינוי האופן שבו הן מנהלות את שיטות העבודה העסקיות שלהן.

תקלות בטלפונים סלולריים

טלפונים סלולריים הם בדיוק כמו כל מוצר אלקטרוני אחר שעלול להישבר ולאבד מערכו עם הזמן. אנשים מתוסכלים כשהטלפון שלהם כבר לא מתפקד או שהם רואים את הכתובת על הקיר, אז הם רוצים להחליף אותו. חברות לא אתיות, כמו אפל וסמסונג, משתמשות בתוכנות במוצרים שלהן שיכולות לעצב טלפון אם הבעלים ינסה לתקן את זה בעצמו. ראינו חברות כמו Huawei ו-OnePlus נוקטות עמדה נגד נוהג זה בכך שלא מוכרות טלפונים עם תוכנה פגומה. הם גם מוכרים חלקי חילוף לדגמים ישנים יותר של טלפונים סלולריים וזה נהדר כי אנשים לא צריכים לקנות יותר טלפונים חדשים.

תקלות בטלפון סלולרי יכולות לפעמים להיות מעצבנות ומתסכלות במיוחד כשצריך להתקשר לספק לעזרה. חשוב שיהיה טלפון סלולרי שעובד בצורה חלקה וניתן לתיקון מהיר. במאמר זה תגלו כיצד לתקן טלפון סלולרי פגום. תלמדו על כמה מהבעיות הנפוצות שאנשים חווים עם הטלפונים שלהם וכיצד הם יכולים לתקן אותם בעצמם או על ידי ביקור בחנות תיקונים. הצעד הראשון בתיקון הטלפון הסלולרי שלך הוא לדעת מה לא בסדר בו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי כיבוי המכשיר, פירוקו וניתוח המעגל לבעיות. אם אינך מרגיש בנוח לעשות זאת, בקר בחנות הספק המקומי שלך או פנה אליהם באופן מקוון לקבלת סיוע באבחון הבעיה. לאחר שזיהית את הבעיה, עקוב אחר אלה בקלות

יצרני סמארטפונים מנסים להפיק את המיטב מהמכשירים שלהם עם תכונות אבטחה חדשות. אבל לא תמיד ניתן למנוע מהאקרים לנצל אותם. אני חושב שהדבר הגדול ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא לחנך את עצמנו לביטחון ולא לפחד משינויים. המשמעות היא לבצע גיבויים קבועים ולוודא שהם מוצפנים, ולעדכן את הטלפונים שלנו בתוכנת אנטי וירוס טלפונים סלולריים הם חלק בלתי נפרד מחיינו ואנחנו לא רוצים לראות אותם מתקלקלים עלינו. אנשים רבים עוברים את החוויה הזו כשהטלפון שלהם מקולקל או לא תקין. מאמר זה דן ב-5 תיקון לתקלות בטלפון סלולרי שאולי אינך מודע להן. אתה יכול גם להסתכל על 5 חברות תיקון הטלפון הסלולרי הטובות ביותר באזור שלך.

לתיקון תקלות בפלפאון צרו קשר בלינק הבא: hicell.co.il

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד