גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

איך מבצעים תיקוני שפכטל?

אם חשבתם שלתקן את החור בקיר מהתמונה שתליתם לא טוב או הזרוע לטלוויזיה שהזזתם זה סיפור גדול באנו להרגיע אתכם ולהגיד לכם שלעשות תיקוני שפכטל יכול להיות עניין ממש קליל אם רק תתכוננו מעט, אנחנו כאן כדי להסביר לכם על ה'איך' וה- 'למה' של התיקון הפשוט הזה, וכיצד תבצעו אותו כמו כל צבעי מומחה.

אילו חומרים וכלים דרושים לעבודה?

בשביל לבצע תיקונים עם שפכטל אנחנו צריכים כמה דברים:

ראשית כל כמובן, אנו צריכים את החומר עצמו, ישנם כל מיני חברות ומוצרים טובים בשוק, תוכלו להתייעץ עם המוכר בחנות כלי הבית ממנה אתם קונים לגבי מה יתאים לכם.

לאחר מכן הכלים הדרושים לביצוע העבודה הם: שפכטל ומאלג' למריחה אחידה של החומר וסכין מטבח פשוטה למקרים בהם קשה להגיע עם השפכטל, קערה לערבוב במידה ואתם צריכים מעט תיקונים ודלי אם יש לכם המון חורים לסתום, מים וזה הכול.

איך יוצרים חומר למריחה מהאבקה שקנינו?

לרוב, השפכטלים מגיעים כאבקה לבנה-אפורה. על מנת להשתמש בחומר לעבודה שלשמה הוא נוצר אנו צריכים לערבב אותו במים.

יש לשים מעט אבקה בקערת הערבוב שלנו, לשפוך מעט מים ולערבב- מומלץ שלא לשים הרבה מים בהתחלה ולהוסיף בהדרגה גם כדי לא להרטיב את העיסה יותר מדי ולגרום לכך שתצטרכו לבזבז הרבה אבקה על מנת לקבל עיסה טובה וגם מהסיבה שמערבבים את החומר בהדרגה אנו הופכים את כל האבקה לעיסה והחומר יהיה אחיד ויותר טוב.

לאחר ששפכנו אבקה ומים יש לערבב על לקבלה של עיסה אחידה וחלקה ללא גושים (אם אתם מבחינים בגושי אבקה גדולים מומלץ לפורר אותם לפני הוספת המים), החומר צריך להיות מוצק אך לא לחלוטין, החומר אמור להיות נוח לעיבוד ולהחלקה על הקיר, אפשר להוסיף מים או אבקה על מנת להגיע לתוצאה הנוחה ביותר עבורכם, קחו בחשבון שחומר יותר מוצק יהיה קשה לתפעול אך יתייבש מהר וחומר עדין יתייבש לאט אך יהיה יותר נוח לעיבוד.

איך למרוח את העיסה שיצרנו?

לאחר יצירת העיסה יש להשתמש במלאג' או שפכטל ליישום החומר על הקיר (מכיוון שמרית השפכטל הינה קצרה יכולים להיווצר קווים בגלל החומר שזולג מצדדיה ובחלק מהמקרים המלאג' שהינו יותר רחב ויכול למנוע את התקלות האלו)

בתמונה: מלאג' (או "שפכטל") של טמבור.

המטרה שאתם צריכים לשאוף אליה כאשר אתם מבצעים תיקוני שפכטל היא פיזור אחיד של החומר ולקבל משטח ישר וחלק, יש לקחת חומר ולמרוח על הקיר בתנועות מעגליות בצורה של שתי וערב

ייבוש וסיום העבודה

ערבבנו, מרחנו ועכשיו כמה לחכות עד שיתייבש והאם נשאר עוד משהו לעשות?

קודם כל נספר לכם שאפשר לראות אם החומר יבש לפי צבעו, עיסת השפכטל הינה בצבע אפור-חום וצבע השפכטל כאשר הוא יבש הינו לבן.

אפשר גם לדעת שהתייבש לפי זה שהוא כבר קשה לחלוטין ולא נמרח.

לסיום וליטוש העבודה אפשר לקחת מעט נייר שיוף עדין ולשפשף באזורים בהם עשינו תיקונים על מנת לטשטש את הבדלי המרקם והצבע.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד