גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

איך לבנות אתר בוורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית המשמשת אנשים לבניית בלוגים, אתרים וחנויות מקוונות.

 

אם אתה רוצה לבנות אתר וורדפרס, אלה חמשת השלבים שעליך לבצע:

  1. התקן וורדפרס בחשבון האירוח שלך.
  2. צור את שם הדומיין של האתר שלך (למשל, example.com) והגדר את רשומות ה-DNS של האתר שלך (למשל, ns1.example.com).
  3. צור מסד נתונים MySQL עבור האתר שלך עם המידע הבא: שם משתמש, סיסמה, שם מארח (למשל, מארח מקומי), שם מסד נתונים (למשל, דוגמה), שם משתמש, סיסמה, שם מארח (למשל, מארח מקומי), שם מסד נתונים (למשל, דוגמא).

4א) התקן את התוספים הדרושים שאתה

מאמר זה ילמד אותך כיצד לבנות אתר וורדפרס. זהו מדריך למתחילים וניתן ליישם את התהליך בכל סוג של אתר אינטרנט.

ישנם שלושה שלבים עיקריים לבניית אתר וורדפרס: התקנת וורדפרס, יצירת התוכן שלך והוספת תוספים. תהליך ההתקנה קל מאוד, אבל זה יכול לקחת זמן אם אתה רוצה להתאים אישית את האתר שלך עם ערכות נושא מותאמות אישית או תוספים.

השלב הראשון הוא התקנת וורדפרס. תזדקק לחיבור אינטרנט פעיל ותוכנת FTP כגון Filezilla או Cyberduck כדי להתחיל. לאחר שתתקין את שני הדברים האלה, שאר התהליך אמור להיות די פשוט.

וורדפרס היא אחת ממערכות ה-CMS הפופולריות ביותר. זה קל לשימוש ויש לו קהילה ענקית של משתמשים ומפתחים. זה גם בחינם לשימוש.

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר, המשמשת יותר מ-25% מכל אתרי האינטרנט כיום. הפלטפורמה נועדה להיות קלה לשימוש ויש לה קהילה ענקית של משתמשים ומפתחים. זה גם בחינם לשימוש.

מומלץ לבנות את האתר שלך בוורדפרס מכיוון שהוא כל כך קל לשימוש אך עדיין חזק מספיק עבור כל סוג של אתר, בלוג או אתר עסקי. אתה יכול להתאים אישית את האתר שלך עם ערכות נושא, תוספים או ווידג'טים שניתן להתקין בקלות ללא ידע בקידוד.

 

מאמר זה הולך להראות לך כיצד לבנות אתר וורדפרס מאפס.

הצעד הראשון הוא לבחור את ערכת הנושא שלך, אותה ניתן למצוא במאגר וורדפרס. השלב הבא הוא להתקין ולהגדיר את ערכת הנושא. ניתן לעשות זאת דרך לוח המחוונים של וורדפרס. השלב האחרון הוא להתאים אישית את ערכת הנושא, מה שניתן לעשות עם קוד CSS ו-HTML.ישנן אפשרויות רבות לבניית אתר וורדפרס. אתה יכול לבנות אתר מאפס, להשתמש בערכת נושא או תוסף וורדפרס, או להשתמש בשירות מקוון כגון Squarespace או Wix כדי ליצור את האתר שלך.

תהליך בניית אתר וורדפרס הוא קל ופשוט יחסית. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה.

וורדפרס היא מערכת CMS בשימוש נרחב המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל את האתר שלהם. זה קל לשימוש, ועקומת הלמידה נמוכה מאוד לפרטים נוספים היכנסו לאתר >> https://www.gnss.co.il/

אתרי וורדפרס נוצרים למגוון מטרות, כולל פרסום תוכן באינטרנט, בניית חנות מקוונת או ניהול בלוג. הפלטפורמה אומצה באופן נרחב על ידי אנשים ועסקים בגלל נוחות השימוש והגמישות שלה.

במדריך זה נעזור לך לבנות את אתר הוורדפרס שלך מאפס עם הוראות שלב אחר שלב כיצד להתקין תוכנת וורדפרס במחשב או בשרת שלך ולהגדיר את האתר הראשון שלך.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד