גולד חדשות

צרכנות וחדשות זה אצלינו!

גולד חדשות

חדשות וצרכנות זה אצלינו!

אוניברסיטת בן גוריון – כל מה שרציתם לדעת על תנאי הקבלה

אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע נחשבת לאחת האוניברסיטאות המבוקשות על ידי צעירים שמעוניינים ללמוד לתואר ראשון ושני. היא ממוקמת בנגב אך בלב העיר, היא נחשבת למובילה בתחומים רבים וגם יש צורך לעמוד בתנאי קבלה כדי להתקבל אליה. מה כדאי לדעת על תנאי הקבלה? כדאי להמשיך לקרוא.

מהם תנאי הקבלה לאוניברסיטת בן גוריון?

ישנן דרישות כלליות יותר וישנן דרישות שמיועדות לכל מחלקה ומחלקה באוניברסיטה. הדרישות הכלליות ברוב חוגי אוניברסיטת בן גוריון הם בגרות מלאה וציון פסיכומטרי מסוים, שוב, כל מחלקה על פי הדרישות שלה. לעיתים בחלק מהמקרים ניתן להחליף את ציוני הבגרות בהשתתפות במכינה קדם צבאית, וישנן אפשרויות גמישות נוספות, למשל במקרים בהם ציוני הבגרות גבוהים במיוחד ללא ציון פסיכומטרי.

תנאי קבלה – ציון סכם

תהליך הקבלה לאוניברסיטה כולל חישוב של ציון סכם בו עושים שימוש חברי ועדת הקבלה המיון המועמדים ללימודים. ציון הסכם הוא למעשה שקלול של הציון הפסיכומטרי עם ציוני תעודת הבגרות, בחוגים מסוימים באוניברסיטה תהיה דרישה לסכם כמותי מסוים, כאשר ניתן לראות כי קיים משקל רב יותר למרכיבים כמותיים בפסיכומטרי. דוגמה טובה לציון סכם היא של הפקולטה למדעי ההנדסה באוניברסיטה. מסלול לימודים זה הנו מסלול בו ישנה עדיפות למועמדים שלמדו פיזיקה בחמש יחידות לימוד, החלק הכמותי של הפסיכומטרי יחד עם ציון זה יהיה ציון הסכם שלהם.

תנאי קבלה לחוגים שונים באוניברסיטה

עם אוניברסיטת בן גוריון תנאי קבלה יכולים להשתנות מעת לעת כמו בכל האוניברסיטאות, אך ניתן לומר באופן כללי את הדגשים לקבלה ללימודים לחוגים השונים.

רפואה – ציון הסכם לקבלה לחוג הרפואה הוא 735 ומעלה, בנוסף לכך יש צורך בציון 680 ומעלה בפסיכומטרי. כמו כן, המועמדים נדרשים לשלוח קורות חיים, שתי המלצות ולעבור מבחן מיון ממוחשב, כמו גם להיות ברמת מתקדמים ב' באנגלית. בעלי רקע אקדמי ידרשו לציון פסיכומטרי 660 ומעלה ולממוצע של 95 ומעלה בלימודיהם באותו מוסד לימודים במשך שלושה סמסטרים רצופים.

הנדסה – ציון הסכם של תנאי הקבלה לחוג ההנדסה יורכב משקלול ציוני הבגרות יחד עם ציוני הפסיכומטרי, יש צורך בבגרות בפיזיקה ברמה של חמש יחידות. הציון יכול להשתנות אך הוא נע בין 550-500.

פסיכולוגיה – לימודים אלה במסגרת הפקולטה למדעי החברה והרוח כוללים שקלול ממוצע בגרות ופסיכומטרי. המועמדים ללימודי פסיכולוגיה דו מחלקתי צריכים ציון 650 ומעלה במבחן הפסיכומטרי, ציון סכם של 650 וסיווג בסיסי באנגלית. מי שרוצה להתקבל ללא פסיכומטרי חייב ציון 80 ומעלה בבגרות אנגלית ברמה של חמש יחידות לימוד וציון ממוצע של 113 ומעלה.

מדעי המחשב – במסלול חד מחלקתי תנאי הקבלה הם יון סכם כמותי של 760 ומעלה, בגרות במתמטיקה ברמת ארבע יחידות עם ציון 90 ומעלה או חמש יחידות עם ציון 80 ומעלה. כמו כן, יש צורך בציון פסיכומטרי כללי של 660 ומעלה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג
user

כיצד להפיק אירוע בתקופת מלחמה: דגשים וטיפים מחברת הפקות מובילה

הפקת אירוע בזמן מלחמה מציבה אתגרים ושיקולים ייחודיים שיש להתייחס אליהם בקפידה. כחברת הפקות מובילה, אנו מבינים את החשיבות של ניווט במורכבויות אלו תוך הבטחת אירוע מוצלח ומשפיע. במדריך המקיף הזה, נדגיש גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת אירוע בזמן מלחמה.

קר עוד
משרד מחשב
בלוג
user

מעבר להייטק ב-2024 הכוונה והדרכה למציאת עבודה

לעבוד בהייטק יש חשיבות רבה עבור רבים מאיתנו, אך כדי להצליח במציאת משרה בתחום זה, חייבים להכין את עצמם בהתאם. יש להתחיל בהשקעה בלימודים והכשרה מקצועית. תואר במדעי המחשב או בתחום קרוב מהווה יתרון משמעותי, אך גם קורסים מקצועיים ואפשרויות למידה עצמאית באינטרנט יכולים להפוך אתכם למועמדים מועדפים.

קר עוד
בלוג
user

הרכב לא כמו פעם? זה הזמן להעביר לסוחר קונה לרכבים לפירוק

אם הרכב שלכם כבר מאוד ישן ואתם מבינים כי יהיה לכם מאוד קשה למכור אותו, חשוב שתדעו כי ישנה אופציה כיום שיכולה לסייע לכם. מכירת הרכב לסוחר אשר מציע קניית רכבים לפירוק, יכולה להוות את הדבר הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי הסכום שתקבלו תמורת רכב שתמכרו לפירוק יהיה במחיר עלות לעומת מכירת הרכב ללקוח פוטנציאלי. יחד עם זאת, אין ספק כי ישנם אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב שלכם גם ככה ולכן, מדובר על אופציה שבהחלט כדאי להם לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מכירת הרכב הישן שלכם לקונה רכבים לפירוק.

קר עוד